رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا با اشاره به عرضه آزاد الكل سفید در فروشگاه‌ها گفت: در این ارتباط روز چهارشنبه جاری، جلسه‌ای را با وزارت بهداشت به منظور قانونمند كردن و ساماندهی عرضه الكل سفید برگزار می‌كنیم.

سردار احمد روزبهانی در جمع خبرنگاران گفت: باید در تهیه الكل سفید، یك ماده تلخ به آن اضافه ‌شود، تا گوارا و مناسب نوشیدن نباشد و از وزارت بهداشت خواسته‌ایم در این مورد نظارت شود، تا حتما این ماده تلخ به الكل سفید اضافه شود.
روزبهانی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره نحوه فروش الكل سفید در داروخانه‌ها افزود: باید راهكارهایی برای فروش الكل سفید اندیشیده شود.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: با مزاحمان خیابانی به شدت برخورد می‌شود و تخلفات در این زمینه در كشور به شدت پایین آمده است.
سردار روزبهانی درباره فعالیت شیطان پرستان در كشور هشدار داد و افزود:برای برخورد با گروه‌های شیطان پرستی باید اقدامات اساسی، ریشه‌ای انجام داد، البته هنوز به سازماندهی خاصی در این ارتباط نرسید‌ه‌ایم.
وی گفت: باید با روشنگری و آگاه‌سازی جوانان و اقدامات فرهنگی، از پیچیده تر شدن و سخت تر شدن شرایط جلوگیری شود. باید برای شناساندن اهداف شیطان پرستان به جوانان اقدام شود و ارگان‌ها و سازمان‌هایی كه مسوولیت دارند، كار علمی و تحقیقاتی برای شناساندن این گروه‌ها به جوانان و به ویژه‌ نوجوانان انجام شود.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا تأكید كرد: دشمن از این حربه استفاده خواهد كرد باید هوشیار باشیم.
سردار روزبهانی ‌در ارتباط برخورد با بدحجابی نیز با نشان دادن چند عكس از موارد بدحجابی به خبرنگاران، گفت: این موارد شامل شلوارهای خیلی تنگ، پوتین‌های بلند و كاپشن‌های خیلی كوتاه است و در واقع در این حوزه‌ برخورد و تذكر صورت می‌گیرد و اگر لازم باشد، به محل دعوت می‌شوند و حتی اگر لازم باشد از طریق مراجع قضایی اقدام می‌شود.
سردار روزبهانی درباره توزیع مشروبات الكلی، بیان كرد: ورود مشروبات الكلی به داخل كشور بیشتر از استان‌های غربی كشور صورت می‌گیرد كه سعی شده از طریق مرزبانی و پلیس امنیت، انسداد مرز انجام شود كه بر این اساس، آمار واردات مشروبات الكلی به داخل به شدت كاهش یافته است.
رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: هر قدر قانون در زمینه‌ای، سفت و سختی داشته باشد و بهای تخلفی كه انجام می‌شود، بیشتر باشد، قطعا وقوع آن جرم كاهش پیدا می‌كند، چرا كه در حال حاضر واردكنندگان و توزیع‌كنندگان مشروبات الكلی، چندین برابر قیمت مشروبات الكلی جریمه می‌شوند و حتی خودروی آن‌ها نیز مصادره می‌شود، لذا نرخ جرم بالا رفته و در نتیجه میزان جرایم كاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha