چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 14630

اعلام برنامه های چهارشنبه رادیو سلامت را در سلامت نیوز بخوانید.

فصل شکوفایی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه لیزر درمانی ، طب هسته ای ، سلولهای بنیادی و شبیه سازی می پردازد .
. این برنامه فردا با حضور آقای دکتر فاتح به موضوع لیزر درمانی  میپردازد . فصل شکوفایی به سردبیری و تهیه کنندگی آقای علیرضا الوندی هر روز ساعت 30/12 به مدت 15 دقیقه پخش می شود .

  سیب ستــان
عنوان برنامه ای است كه با نگرش تازه و از منظر مولانا به معقوله پزشكی می پردازد و تمامی اصطلاحات پزشكی روانشناسی ، روانكاوی را كه در آثار مولانا یافت می شود را بررسی میدهد 
این برنامه فردا به موضوع سلامتی هوا در مثنوی میپردازد . سیب ستان  به سردبیری آقای كاظم محمدی و تهیه كنندگی خانم كشمیری ساعت 15/13  تا  30/13  پخش شود .

طلایه داران انقلاب
گروه صبحگاهی رادیو سلامت بمناسبت سی امین سال پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی به دستاوردهای 30 ساله حوزه سلامت و معرفی افرادی که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشتند و پس از آن طرحای عظیم در حوزه سلامت ارائه دادند ، هچون دکتر مرندی و دکتر فاضل و ... میپردازد .  .
این برنامه چهارشنبه با حضور دکتر محمد صادق کوشکی دکتری اندیشه سیاسی و به سردبیری مینا خضری و تهیه کنندگی فریبا درویشی  ساعت 30/6 تا 7 پخش می شود .

مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد  و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور دکتر رشیدی مدیر عامل سازمان کنترل کیفیت هوا به موضوع هوای پاک میپردازد . این برنامه هر روزساعت 10/10 تا 11 پخش می شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha