داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۴ فرصت دارند تا ۱۲ اردیبهشت ماه برای ویرایش فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

سلامت نیوز: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ۹۴ فرصت دارند تا ۱۲ اردیبهشت ماه برای ویرایش فرم ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری  فارس، داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه و وارد کردن کد رهگیری از نتیجه بررسی مدارک ارسالی خود اطلاع یابند.

داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام در اسفند ماه سال گذشته نسبت به ارائه مدارک بومی اقدام نکرده اند مجاز به ارسال مدارک بومی نبوده و در سهمیه آزاد قرار گرفته‌اند و در فرم ثبت نام باید نوع سهمیه انتخابی را تصحیح کنند.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سهمیه انتخاب شده به هیچ وجه قابل تغییر نیست. در این مرحله امکان تغییر سهمیه توسط داوطلب نبوده و اصلاحات و ویرایش سهمیه ها صرفا بر اساس توضیحاتی که در ذیل نتیجه بررسی مدارک برای داوطلب توسط کارشناس آزمون دستیاری بر اساس ضوابط مندرج در راهنما منظور داشته است امکان پذیر است.

افرادی که در اسفند ماه سال 93 نسبت به ارسال مدارک اقدام نکرده اند با توجه به پایان مهلت مقرر، به هیچ وجه مجاز به ثبت نام نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha