نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از عدم قطعیت برگزاری جلسه بررسی سرانه درمان 88 با حضور احمدی نژاد خبر داد.

دکترحسینعلی شهریاری در ارتباط با زمان برگزاری جلسه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با رئیس جمهوری درخصوص بررسی سرانه درمان 1388 به مهر گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

پیش ازاین دکتر شهاب الدین صدر رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از درخواست این کمیسیون برای ملاقات با رئیس جمهور  خبر داده بود که بتوانند در این دیدار نسبت به اصلاح سرانه درمان سال آینده و افزایش آن اقدام کنند.

سرانه درمان 6500 تومانی سال 88 چندی پیش بدون حضور وزرای رفاه و بهداشت و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، در شورای عالی بیمه تصویب شد که البته هنوز در دولت مطرح نشده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با عنوان این مطلب که درخواست این کمیسیون حداقل 12 هزار تومان سرانه درمان 88 است، افزود: البته معلوم نیست توان مالی دولت اجازه دهد این پیشنهاد مورد موافقت قرار بگیرد.

شهریاری در عین حال از سرانه درمان 6500 تومانی انتقاد کرد و گفت: قطعا با این سرانه دچار مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و درمان خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha