دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اطلاعیه ای، زمان اعلام کلید و نتایج اولیه چهل و دومین دوره آزمون دستیار تخصصی بالینی را 13اردیبهشت ماه اعلام کرد.

سلامت نیوز:دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اطلاعیه ای، زمان اعلام کلید و نتایج اولیه چهل و دومین دوره آزمون دستیار تخصصی بالینی را امروز 13اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این اطلاعیه آمده است: کلید اولیه این آزمون روز یکشنبه - 13 اردیبهشت ماه- راس ساعت 18 بعد از ظهر بر روی سایت http://sanjeshp.ir قرار می گیرد و داوطلبان می توانند اعتراض های احتمالی خود به سئوالات را از ساعت 18 روز 13 اردیبهشت تا پایان وقت اداری 16 اردیبهشت ماه به صورت اینترنتی و از طریق فرم طراحی شده بر روی سایت http://sanjeshp.ir ارسال کنند.

براساس این گزارش، پس از رسیدگی به اعتراضات و در اسرع وقت تصحیح پاسخنامه ها انجام و تا هفته پایانی اردیبهشت ماه نتایج اولیه که شامل نمرات خام داوطلبان و رتبه بدون اعمال سهمیه است، اعلام خواهد شد.

ظرفیت پذیرش در کل 27 رشته تخصصی حدود 2 دو هزار و 800 نفر خواهد بود که 30 درصد این ظرفیت عطف به قانون برقراری عدالت آموزشی مختص متقاضیان استفاده از سهمیه بومی و مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی امروز -پنج شنبه- با حضور 14 هزار و 863 نفر داوطلب در 20 دانشگاه علوم پزشکی و در 19 شهر برگزار شد.

در این دوره تعداد هفت هزار و 497 نفر آقا و هفت هزار و 366 نفر خانم شرکت کردند.

پذیرفته شدگان این دوره در 36 دانشگاه علوم پزشکی و 27 رشته تخصصی بالینی در 397 رشته- محل مشغول به تحصیل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha