یادداشت زیبای فاطمه معتمد آریا به مناسبت روز کارگر

سلامت نیوز:فاطمه معتمد آریا بازیگر معروف کشورمان طی یادداشتی در هفته نامه آتیه نو با عنوان حق با آنان است نوشت : از گذشته تا امروز هر بنایی که بناشده و هرچرخی که به گردش درآمده و هر دانهای که به بار نشسته و هرباری که از درختی به سفرهمان میآید و هر لباسی که بر تن داریم و هر زیبایی که ما را مجذوب و شگفت زده میکند، همه و همه مدیون تالش و زحمت یک نام است، نامی که نجابت و قناعت و شرافت را برایمان تداعی میکند... کارگر...

در آستانه روز کارگر هستیم، روزی که قرار است نماد ستایش از کارگران باشد. بیاییم در این روز جهانی و در ســرزمین خودمان این نام بزرگ را در عمل گرامی بداریم، به حرفهایشان که درد دل است با جان و دل گوش فرا دهیم، خواسته هایشــان را که هرگز زیاده خواهی نیست با تمام توان برآورده کنیم، و آنان را آن چنان که شایسته آنند بزرگ بداریم، و بر دستانشــان که این چنین گشــاده و بی توقع چرخ زندگی همه ما را میچرخاند بوسه زنیم، و خستگی را از تن و جانشان بیرون بیاوریم، و دلهایشــان را گرم کنیم و دغدغه هایشان را بکاهیم، و حال امروزشــان را خــوش و بازوان پرتوانشــان را با امید به آیندهای بهتر نیرومندتر سازیم.

بیاییم در این روز بزرگ، کارگران سرزمینمان را در عمــل بزرگ و عزیز بداریــم به حاصل کار و تلاششان ارج بگذاریم و اطمینان دهیم که قدردان وجودشان هستیم. و با عزم و ارادهای ملی و با غرور و افتخار مصرف کننده تولیدات کارگران خودمان باشیم، و دغدغه تعطیلی کار و درد و عذاب بیکاری را از وجودشان دور کنیم.

بیاییم در این روز بزرگ برای رسیدن روزی تالش کنیم، خانه ای که کارگرانمان میسازند سرپناهی برای خودشان باشد که شایسته آنند لباسی را که میدوزند بر تن فرزندانشان باشد که برازنده آنان است و از نانی که به سفره ما میآورند سهمی هم برای سفره خودشان باشد که حق آنان است.

با امید به رسیدن چنین روزی که روز واقعی کارگر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha