مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر برنامه‌های هفته هلال تشریح کرد که در این میان از برنامه‌هایی چون عضویت داوطلبانه بازیکنان ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال و رونمایی از ماسک نانو خبر داد که قبلا فقط در آمریکا و ژاپن تولید می‌شد.

سلامت نیوز: مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر برنامه‌های هفته هلال تشریح کرد که در این میان از برنامه‌هایی چون عضویت داوطلبانه بازیکنان ۱۶ تیم لیگ برتر فوتبال و رونمایی از ماسک نانو خبر داد که قبلا فقط در آمریکا و ژاپن تولید می‌شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، وحید رحمتی مدیرکل روابط عموم هلال احمر با بیان اینکه هفته هلال احمر از 18 اردیبهشت و همزمان با روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ آغاز می‌شود، برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه روز جمعه 18 اردیبهشت به نام آموزش امداد، کلید نجات نامگذاری شده است، گفت: در این روز نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه  به تشریح اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر می‌پردازد و همین طور بعد از نماز جمعه در منزل شهدای امدادگر حاضر و با خانواده‌های این افراد دیدار می‌کند.

رحمتی نام روز شنبه 19 اردیبهشت را سفیران مهربانی عنوان کرد و گفت: همایش انسان مهربان دنیای آرام با حضور رئیس جمهور، اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر، نمایندگان مجلس، مسئولان ارشد کشوری و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار خواهد شد. همینطور  رئیس جمعیت هلال احمر بعد از این برنامه در نمایشگاه کتاب حضور می‌یابد.

وی یکشنبه 20 اردیبهشت را روز سلامت فراگیر عنوان کرد و گفت: در این روز بخش‌های مختلف بیمارستان نورافشار به بهره‌برداری می‌رسد که این مراکز شامل توانبخشی عصبی- شناختی، تحقیقات مهندسی اعصاب، بازگشت به زندگی برای افراد نیازمند ضایعات نخاعی، توانبخشی عصبی و درمان‌های نوین می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر دوشنبه 21 اردیبهشت را روز مهربانی داوطلبانه عنوان کرد و گفت: در این روز جشنواره هلال و رسانه با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و معاون سیمای صدا و سیما برگزار می‌شود. همچنین هفته 29 لیگ برتر فوتبال نیز به نام هفته تجلیل از خادمان هلال احمر نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در این روز بازیکنان 16 تیم لیگ برتر به عضویت هلال احمر در می‌آیند و داوطلب می‌شوند.

رحمتی سه‌شنبه 22  اردیبهشت را روز خودامدادی و دیگر امدادی عنوان کرد و از افتتاح خط تولید تجهیزات پزشکی مانند کیسه بی‌کربنات مخصوص  بیماران دیالیزی و قرص سوکارت برای این بیماران خبر داد.

رحمتی با بیان اینکه این اقلام پزشکی برای اولین بار در کشور تولید می‌شود، گفت: ماسک نانو که تکنولوژی آن تنها در اختیار ژاپن و آمریکا بوده است نیز در این روز رونمایی می‌شود همچنین ماده اولیه تولید انواع پلت‌های دارویی، قرص سولامر و پلت اورلیستات نیز برای اولین بار در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارشنبه 23 اردیبهشت را روز جوان، امید، آینده نام برد و گفت:‌در این روز همایش اسلام و دنیای آرام با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس مجلس برگزار می‌شود و همزمان چند کلینیک تخصصی زنان و زایمان، اورولوژی و روانپزشکی در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افتتاح خواهد شد.

به گفته رحمتی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت روز همدلی و همزبانی روز تجدید میثاق با آرمان‌های امام و دیدار با مراجع تقلید خواهد بود.

وی همچنین از افتتاح همایش بین المللی مدیریت سوانح و کاهش خطرپذیری حوادث در مناطق شهری با حضور بیش از 80 نماینده از جمعیت‌های صلیب سرخ، هلال احمر و آژانس‌های سازمان ملل خبر داد و گفت:‌این همایش دوشنبه 14 اردیبهشت برگزار می‌شود و رئیس جمعیت هلال احمر به همراه وزیر کشور و شهردار تهران در آن حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha