دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 146607

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان سفیر آب کشورمان معرفی می‌شود.

سلامت نیوز: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان سفیر آب کشورمان معرفی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زیست بوم: کاپیتان در« تلاش»برای خدمت به محیط زیست با حضور وزرای ورزش و نیرو ؛کاپیتان تیم ملی والیبال ایران به عنوان سفیر آب کشورمان معرفی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، ایلنا نوشت: میرسعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران در مراسمی که قرار است به میزبانی مجموعه ورزشی تلاش برگزار شود، به عنوان سفیر آب کشورمان معرفی خواهد شد.سعید معروف سفیر آب ایران می‌شود

این مراسم با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و معصومه ابتکار ،رئیس سازمان محیط زیست ایران، ساعت 4 چهارشنبه 16 اردیبهشت در مجموعه ورزشی تلاش برگزار می‌شود.

گفتنی است  دی‌ماه گذشته در رسانه‌های رسمی خبری منتشر شد با این عنوان «مهاجرت درنا به لیگ جهانی والیبال».

شرح خبر از این قرار بود که براساس هماهنگی‌های انجام‌شده بین سازمان حفاظت محیط‌ زیست و فدراسیون والیبال، درنا به‌عنوان دومین نماد محیط‌ زیستی ایران -پس از یوزپلنگ که بر پیراهن تیم ملی فوتبال نقش بست- روی پیراهن تیم ملی والیبال می‌رود؛ خبری که با استقبال زیاد رسانه‌ها و افکار عمومی همراه شد.

 با این‌همه، بعد از چندی از فدراسیون والیبال ایران خبر رسید که این نماد با وجود همه موافقت‌های انجام‌شده، از روی لباس تیم ملی والیبال حذف شده است؛ رویدادی که مسئولان این فدراسیون دلیل مشخصی برای آن اعلام نمی‌کنند.

4846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha