مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بخشی از هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای فروردین ماه امسال توسط این سازمان خبر داد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت بخشی از هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای فروردین ماه امسال توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، سید تقی نوربخش در حاشیه بازدید دکتر علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی بیش از 40 میلیون نفر را تحت پوشش دارد، افزود: تامین اجتماعی در جهت ایجاد امنیت اجتماعی برای بیمه شدگان اقدامات لازم را انجام داده و برنامه هایی را نیز در دستور کار دارد.

وی گفت: در دیدار امروز مدیران سازمان گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزههای درمانی ، اقتصادی و بیمه ای تامین اجتماعی ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد بیمه عمر بازنشستگان و مستمری بگیران نیز تاکید کرد: سازمان بخشی از هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان که معادل هزینه بیمه عمر آنها و 3 هزار تومان است را پرداخت می کند و این اقدام در جهت تسهیل امور بیمه شدگان انجام شده است.

نوربخش با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای سازمان تدوین برنامه های استراتژیک، افزود: این امر می تواند در تدوین برنامه ششم توسعه نقش مهمی داشته باشد و تامین اجتماعی از تمام توان کارشناسی خود برای تحقق سیاستهای مقام معظم رهبری در تامین اجتماعی استفاده خواهد کرد.

وی به حذف فرانشیز و ارائه خدمت رایگان به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طبق قانون الزام تامین درمان بیمه شدگان از تکالیف سازمان است و براساس توافقات انجام شده فرانشیز بستری مستمری‌بگیران در مراکز دولتی حذف می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha