عضو شورای عالی نظام پرستاری از ارسال نامه سرگشاده جامعه پرستاری به وزیر بهداشت در اعتراض به سخنان روز گذشته وی خبر داد و گفت: مسئولان نه تنها به مشکلات جامعه پرستاری توجه نمی‌کنند، بلکه آنها صفاتی را به آنها نسبت می دهند که به هیچ عنوان در شان این قشر نیست.

نامه سرگشاده جامعه پرستاری به وزیر بهداشت/ زحمات پرستاران را زیر سئوال نبرید

سلامت نیوز: عضو شورای عالی نظام پرستاری از ارسال نامه سرگشاده جامعه پرستاری به وزیر بهداشت در اعتراض به سخنان روز گذشته وی خبر داد و گفت: مسئولان نه تنها به مشکلات جامعه پرستاری توجه نمی‌کنند، بلکه آنها صفاتی را به آنها نسبت می دهند که به هیچ عنوان در شان این قشر نیست.

محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مشکلات به وجود آمده برای جامعه پرستاری اظهار کرد:  این قشر سال‌هاست که در حال مطرح کردن مشکلات این حوزه است، اما هیچگاه این موارد توجه مسئولان بهداشت و درمان قرار نگرفته است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که حداقل وزای پیشین اختلاف پرداخت کارانه پرستاران و پزشکان را قبول داشته اند، اما به دلیل مسائل مالی نتوانستد مشکلات را برطرف کنند، افزود: متاسفانه وزیر بهداشت در مدت ریاست خود بر این وزارتخانه تنها به جامعه پرستاری وعده داده است. وعده هایی که هیچ کدام آنها محقق نشده است.

شریفی مقدم با اشاره به اینکه جامعه پرستاری از اختلاف پرداخت‌ها و اجرا نشدن قانونی که هشت سال پیش در مجلس به تصویب رسیده گله‌مند است، تصریح کرد: صفاتی که روز گذشته از سوی وزیر بهداشت به جامعه پرستاری نسبت داده شد موجبات رنجش آنها را فراهم آورد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری از ارسال نامه سرگشاده جامعه پرستاری به وزیر بهداشت در اعتراض به سخنان روز گذشته وی خبر داد و اظهار کرد: جامعه پرستاری مدت‌هاست که با وعده‌های مسئولان سکوت کرده‌است، بهتر است حداقل زحمت‌های آنها را زیر سئوال نبرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پرستار ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3 1
    منتظر بودیم اعضای شورای عالی نظام پرستاری هم موضع بگیرند! لااقل برای ژست تبلیغاتی ! اما زهی خیال باطل! زنده باد شریفی مقدمها و پرستاران عدالت خواه!
  • امیرعباس ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3 0
    فقط بعنوان یک ایرانی و یک پرستار میتوانم بگویم برای شما جناب دکتر هاشمی متأسفم. متأسفم از این که به چنین فردی رای دادم تا بعنوان نماینده قشر زحمتکش پرستاران در دولت امید وتدبیر اینگونه نمک روی زخمم بپاشد!پرستاران عدالتخواه فقط خواهان حق و حقوق قانونی خود هستند. نه کمتر نه بیشتر. میفهمید این درد مشترک پرستاران را آقای وزیر. ......