رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی درباره نشت پسماندهای بیمارستانی به آب‌های زیرزمینی داشته‌اید، گفت: نه! تاکنون چنین مسئله‌ای بررسی و گزارش نشده و موضوع جدیدی است که حتماً پیگیری می‌کنیم.

شائبه ورود پسماندهای بیمارستانی به آب‌های زیرزمینی را پیگیری می‌کنیم

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا گزارشی درباره نشت پسماندهای بیمارستانی به آب‌های زیرزمینی داشته‌اید، گفت: نه! تاکنون چنین مسئله‌ای بررسی و گزارش نشده و موضوع جدیدی است که حتماً پیگیری می‌کنیم.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با فارس در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مسئله نشت پسماندهای بیمارستانی به آبهای زیرزمینی بررسی و به مجلس گزارش شده است گفت: نه تاکنون چنین گزارشی به مجلس نیامده است.

وی گفت:‌ این موضوع که می‌پرسید مسئله جدیدی است و ما تاکنون گزارشی در این مورد نداشته‌ایم، اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، مسئله خیلی مهمی است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: وزارت نیرو، سازمان محیط زیست، سازمان آب و فاضلاب و آزمایشگاههای خود وزارت بهداشت باید این مسئله را بررسی و اعلام نظر کنند و ما حتماً از این سازمانها در این مورد گزارش می‌خواهیم و موضوع را پیگیری می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha