سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

رزیدنت بیمارستانی در اهواز وقتی از محل کارش خارج شد تا به خانه برگردد به طرز مرموزی ناپدید شد.

سلامت نیوز: رزیدنت بیمارستانی در اهواز وقتی از محل کارش خارج شد تا به خانه برگردد به طرز مرموزی ناپدید شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این اتفاق در حالی رخ داده كه پلیس جسد خواستگار او را كه با شلیك گلوله خودكشی كرده بود، پیدا كرد. مدتی قبل خانواده دختر جوانی كه از غیبت ناگهانی او نگران شده بودند موضوع را به پلیس اطلاع دادند. از همان زمان تیمی از مأموران با دستور سرهنگ خواجوی، رئیس پلیس آگاهی خوزستان جست و جو برای پیداكردن زن جوان را شروع كردند. آنها در نخستین قدم راهی محل كار وی كه بیمارستانی در اهواز بود شدند. زن جوان رزیدنت بیمارستان بود و همكارانش گفتند كه وی صبح همان روزی كه ناپدید شده، پس از اتمام شیفت كاری‌اش از بیمارستان خارج شده تا به خانه برود.

هیچ‌كس آن روز رفتار مشكوكی از رزیدنت جوان ندیده بود و او مانند روزهای قبل از همكارانش خداحافظی كرده و از بیمارستان بیرون رفته بود. پس از آن نیز دیگر هیچ‌كس از او خبری نداشت. مأموران در تحقیقات بیشتر خود دریافتند كه رزیدنت ناپدید شده خواستگاری داشته كه در شهرستان جهرم شیراز زندگی می‌كرده است. مأموران كه احتمال می‌دادند وی اطلاعی از سرنوشت دختر جوان داشته باشد راهی جهرم شدند و آنجا بود كه درجریان حقیقت تكان دهنده‌ای قرار گرفتند.

كارآگاهان متوجه شدند كه مرد جوان با شلیك گلوله به كام مرگ رفته است. شواهد اولیه حكایت از این داشت كه پسر جوان دست به‌خودكشی زده و به سمت خود شلیك كرده است. از سوی دیگر درحالی‌كه بررسی‌ها در این پرونده مرموز ادامه داشت یك خودروی پژو 206كه احتمال می‌رود متعلق به خواستگار جوان باشد در حاشیه شهر اهواز كشف شد و مأموران از خانواده این جوان خواستند برای شناسایی آن راهی اهواز شوند.

در چنین شرایطی تیمی از كارآگاهان جنایی خوزستان با همكاری پلیس جهرم تجسس‌های خود را برای رازگشایی مرگ خواستگار جوان و پیدا كردن ردی از رزیدنت ناپدید شده آغاز كرده‌اند و این احتمال وجود دارد كه خواستگار جوان پیش از خودكشی برای دیدن رزیدنت ناپدید شده راهی اهواز شده باشد. در حال حاضر هیچ اثر و سرنخی از دختر گمشده وجود ندارد و پلیس تمامی توان خود را به‌كار گرفته تا با پیداكردن او، معمای این پرونده پیچیده را كه حالا باعث انتشار شایعات مختلف در اهواز شده، حل كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • MINA ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    طفا این حبر رو از وزیر هم پیگیر بشید و رسالت خبرنگاری رو در مورد کارکنان حوزه سلامت نشون بدین و تا نتیجه ادامه بدین