سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 146701

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از وزرای رفاه و بهداشت درخواست کرد برای کاهش آمار سزارین، خدمات ماماها را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند.

سلامت نیوز: رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از وزرای رفاه و بهداشت درخواست کرد برای کاهش آمار سزارین، خدمات ماماها را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، رحمت‌الله حافظی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با تبریک روز جهانی ماما، گفت: از وزارتین بهداشت و رفاه درخواست می‌شود که برای نزدیک شدن آمار سزارین و زایمان طبیعی به میانگین جهانی، پوشش بیمه‌ای را برای خدماتی که توسط ماماها انجام می‌شود را ایجاد کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به شهرداری تهران تذکر داد و گفت: برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران خردادماه 93 ابلاغ شد و براین اساس شهرداری موظف است که در شش ماه نخست سال برنامه سازوکارهای لازم را برای تعیین شاخص برنامه‌ها ایجاد کند که تاکنون این مهم محقق نشده است.

همچنین محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران که رییس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری نیز بود، با اشاره به عدم برگزاری مراسم تحلیف شورایاران چهارم، گفت: قرار بود این مراسم در هشتم اردیبهشت‌ ماه برگزار شود اما چنین نشد و این شائبه ایجاد شده است که شورای شهر می‌خواهد 6 نفر انتصابی را به منتخبین مردم اضافه کند که باید اعلام کنم چنین چیزی صحت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha