معاون طب سنتی وزیر بهداشت گفت: اجرای برنامه ساماندهی ارائه دهندگان خدمات طب سنتی به تعویق افتاد که دلیل آن نهایی نشدن آیین نامه مذکور در دفتر تلقیح قوانین وزارت بهداشت در موعد پیش بینی شده است.

سلامت نیوز: معاون طب سنتی وزیر بهداشت گفت: اجرای برنامه ساماندهی ارائه دهندگان خدمات طب سنتی به تعویق افتاد که دلیل آن نهایی نشدن آیین نامه مذکور در دفتر تلقیح قوانین وزارت بهداشت در موعد پیش بینی شده است.

محمود خدادوست در گفت‌وگو با میزان، با بیان این مطلب که آیین نامه ساماندهی ارائه دهندگان خدمات طب سنتی هنوز در دفتر تلقیح قوانین وزارت بهداشت نهایی نشده است، اظهار کرد: انتظار می رفت آیین نامه مذکور تا اواسط اردیبهشت نهایی شود اما این امر محقق نشد و بنابراین برنامه ساماندهی ارائه دهندگان خدمات طب سنتی در کشور به تعویق افتاد.
وی در ادامه افزود: معاونت طب سنتی وزارت بهداشت در تلاش است، حداکثر تا ماه آینده این آیین نامه به تصویب نهایی برسد.

به گفته معاون طب سنتی وزیر بهداشت، تصویب نهایی این آئین نامه سبب خواهد شد تا ارائه دهندگان خدمات طب سنتی در کشور شناسنامه دار شوند، در واقع با ساماندهی این خدمات محدوده کاری این قشر نیز مشخص خواهد شد.

خدادوست در خاتمه با بیان این‌که آئین نامه بلافاصله پس از تصویب به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد تا نظارت با جدیت صورت گیرد، تصریح کرد: در واقع پس از تصویب فراخوانی داده می‌شود تا علاقمندان این حوزه در آزمون شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha