عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: انتخابات نظام پرستاری محکی مناسب برای نشان دادن حرفه ای بودن پرستاری است.

سلامت نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: انتخابات نظام پرستاری محکی مناسب برای نشان دادن حرفه ای بودن پرستاری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، دکتر مجید نجفی کلیانی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: بدون شک حضور همه اعضای یک حرفه در تصمیم گیری برای سرنوشت خود نشان دهنده اقتدار و حرفه ای بودن آن حرفه محسوب می شود.

وی افزود: مسئولیت پذیری و باور عمیق به تاثیر حتی حضور یک فرد در ارتقاء حرفه ای کمک می کند تا با پشتوانه تمامی همکاران مسیر حرفه ای شدن و حل مشکلات پرستاری هموارتر گشته و در نهایت خدمات مناسب تر و با کیفیت بالاتری به مددجویان عزیز ارائه شود.

استادیار پرستاری دانشگاه علوم پزشکی فسا تصریح کرد: حضور تمامی اعضای جامعه پرستاری در همه قسمت های وزارت بهداشت (بیمارستانها- دانشکده ها- مراکز بهداشتی- مراکز مدیریتی و سیاستگزاری و ..) و انتخاب افراد موثر و کارآمد سبب قدرت و اعتماد به نفس اعضای منتخب در پیشبرد اهداف مشترک جامعه پرستاری خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا گفت: ان شاءالله با حضور پر رنگ و انتخاب افراد لایق نشان خواهیم داد که پرستاری نه صرفاً یک شغل بلکه به عنوان حرفه ای کاملا علمی و مستقل در مجموعه بهداشت و درمان کشور می تواند شایستگی ها و توانمندی های خود را همانند گذشته به اثبات برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha