سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

آیین تکریم معلمان نمونه استان تهران با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ، حسین محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، فرماندار و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ری در سالن مجموعه نجم خاورمیانه برگزار شد .

سلامت نیوز: آیین تکریم معلمان نمونه استان تهران با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور ، حسین محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، فرماندار و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان ری در سالن مجموعه نجم خاورمیانه برگزار شد .


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در این مراسم گفت : انسان قرآنی و جامعه قرآنی جامعه ای است که اساس کارش با تعلیم و تزکیه است .
وی گفت : قرآن یعنی تابلوی نقاشی انسان کامل و اگر در قرن 21 جهان دچار آشفتگی شده است برای این است که بشر از انسان کامل فاصله گرفته و تکنولو‍ژی بر اخلاق پیشی گرفته است و اینجاست که وظیفه تعلیم و تعلم معلمان سنگین تر می شود .
حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اینکه امروزه آنچه از سیمای مسلمانان جهان در حال ترسیم است سیمای واقعی نیست افزود : اینکه به نام خدا سر می برند و با رمز الله اکبر بمب منفجر می کنند و با پول خود مسلمین زیربناهای اسلامی را ویران می کنند اینها همه آثار تربیت و پرورش در مدارس وهابیت است و همین ایستادگی و شهادت استاد مطهری بود که توانستیم این گونه اندیشه های تکفیری را در کشور بخشکانیم .
معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با تجلیل از تلاش های هیئت ایرانی در مذاکرات هسته ای گفت : تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز نظام اسلامی را طبق نظر رهبر معظم انقلاب رعایت کرده است و با مقاومت و ایستادگی از حقوق مردم ایران در مذاکرات هسته ای دفاع کرده اند .
وی با اشاره به کارشکنی دشمنان نظام اسلامی در مسیر مذاکرات افزود : حرکت در مسیر توسعه کشور و رفع موانع برای دولت سخت بوده و دشمنان با تمام توان خود در خصوص هر اقدام و حرکت دولت یازدهم که با تدبیر و اعتدال همراه است بهانه تراشی می کنند .
انصاری با اشاره به رهنمودهای رهبری به تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در روند مذاکرات تمام خطوط قرمز نظام اسلامی را رعایت کرده اند و اگر دولت تدبیر نمی خواست موارد خط قرمز نظام را رعایت کند روند این مذاکرات 20 ماه طول نمی کشید .
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم اظهار داشت: رسالت معلمان در مسیر پیامبران و هدف آنان سعادت و تعالی برای تمام انسان ها بویژه دانش آموزان است .
هدایت الله جمالی پور افزود: معلم با تمام سعی و تلاش خود را برای تربیت انسان های مسولیت پذیر و آینده ساز به کار بسته و همانند مجاهدی خستگی ناپذیر زمینه رشد و توسعه جامعه بیش از پیش هموار می کند .
وی با اشاره به برخی از مشکلات معلمان تصریح کرد: دولت با وجود محدودیت های اعتباری و چالش های اقتصادی به دو حوزه مهم یکی کارگران به عنوان موتور محرکه توسعه و پیشرفت و دیگری معلمان به عنوان عناصر مهم در ساختن تربیت نیرو برای توسعه و تعالی کشور توجه بیشتر و نگاه ویژه ای دارد .
جمالی پور با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بیشتر به سمت نوجوانان وجوانان است، گفت: در این عرصه فرهنگی، باید با استفاده از تعالیم والای دینی و اسلامی، الگوی فرهنگی و دینی را ترویج داد .
در پایان این مراسم از تعدادی معلمان نمونه کشوری ، استانی ، شهرستانی و بازنشستگان فرهنگی تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha