چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
کد خبر: 146796

اگرچه مصرف چای کیسه ای را پیشنهاد نمی کنیم اما اگر برخی اوقات از این نوع چای استفاده می کنید، بهتر است کیسه چای را نگه دارید.

کیسه های چای را دورنیندازید!

سلامت نیوز:اگرچه مصرف چای کیسه ای را پیشنهاد نمی کنیم اما اگر برخی اوقات از این نوع چای استفاده می کنید، بهتر است کیسه چای را نگه دارید.

به گزارش روزنامه خراسان در این مطلب به نقل از«healthnews» به کاربردهای مختلف چای کیسه ای اعم از سبز، سیاه، سفید و ... اشاره شده است.

چای کیسه ای بوی نامطبوع ماهی، سیر یا پیاز را از روی دست از بین می برد. مالیدن کیسه چای به دست علاوه بر از بین بردن بو باعث جدا شدن سلول های مرده پوست و نرمی پوست نیز می شود.

در آب وان، چند عدد کیسه چای به ویژه چای بابونه اضافه کنید. آنتی اکسیدان موجود در چای، از سلول های پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و باعث شادابی و جوانی پوست می شود.

پس از شامپو کردن و شستن مو، در آخرین مرحله آب کیسه چای را روی موها بریزید، موها را ماساژ دهید سپس خشک کنید تا موها شاداب شود.

در تشت حاوی آب ولرم و کیسه چای استفاده شده پاها را خیس کنید تا بوی نامطبوع پا از بین برود. چای سبز که خاصیت ضدباکتریایی دارد، می تواند در این امر بسیار موثر باشد.

تانین موجود در چای، رگ های خون را منقبض می کند و ورم را از بین می برد پس کیسه های استفاده شده چای را در یخچال قرار دهید، سپس روی چشم بگذارید. چای کیسه ای در به حداقل رساندن کبودی روی بدن نیز بسیار موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha