دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت از موافقت این وزارتخانه با ایجاد 9 مرکز تحقیقاتی جدید در کشور خبر داد و گفت: وزارت بهداشت با ایجاد مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم داخلی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز موافقت قطعی به عمل آورد.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با مهر افزود: در جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت با راه اندازی 8 مرکز تحقیقاتی جدید موافقت اصولی شد.

وی با اشاره به این مراکز تحقیقاتی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقاتی فیزیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مرکز تحقیقاتی سم شناسی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز پژوهش های سلامت مبتنی بر مشارکت جامعه در دانشگاه علوم پزشکی تهران بخشی از این مصوبات بود.

ضیایی اضافه کرد: وزارت بهداشت با راه اندازی مرکز تحقیقات نفرولوژی و پیوند کلیه در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، مرکز تحقیقات قلب و عروق در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مرکز تحقیقات آسیب های روانی اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام موافقت اصولی به عمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مرکز تحقیقات سرطان پستان در جهاددانشگاهی واحد تهران از دیگر مراکزی بودند که با راه اندازی آنها موافقت اصولی به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha