چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

هیچ‌کس باورش نمی‌شد عامل آتش‌سوزی مرگبار در خانه رئیس شورای شهرکلاچای خود اوست.

اعترافات تکان‌دهنده عامل آتش‌سوزی شهر کلاچای

سلامت نیوز:هیچ‌کس باورش نمی‌شد عامل آتش‌سوزی مرگبار در خانه رئیس شورای شهرکلاچای خود اوست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین ،این مرد روی تخت بیمارستان به آتش زدن خانواده‌اش اقرار كرد و اكنون در بیمارستانی در رشت بستری و تحت نظر پلیس است. این آتش‌سوزی یكشنبه شب در خیابان امام خمینی كلاچای روی داد و بر اثر این حادثه، 3نفر از اعضای این خانواده كشته شدند.

شدت آتش‌سوزی به حدی بود كه برای مهار آتش، عوامل آتش‌نشانی از شهرهای كلاچای، رودسر، واجارگاه و رحیم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و توانستند پس از نیم‌ساعت تلاش آتش را خاموش كنند. در این حادثه 2فرزند پسر 5و 8ساله و همچنین همسر 35ساله رئیس شورای شهر كلاچای كه بالای 90درصد سوختگی داشتند جان خود را از دست دادند.

در این آتش‌سوزی پدر خانواده كه رئیس شورای شهر كلاچای است دچار سوختگی 25درصدی شد كه برای ادامه درمان به بیمارستانی در رشت انتقال یافت. به‌دنبال این حادثه كارشناسان آتش‌نشانانی به بررسی در محل حادثه دست زدند و اعلام كردند كه آتش‌سوزی عمدی بوده است. این درحالی بود كه با توجه به مرموز بودن حادثه و عمدی بودن آتش‌سوزی، پلیس نیز وارد ماجرا شد و در تحقیق از همسایه‌ها دریافت كه شب حادثه پدرخانواده درحالی‌كه یك ظرف 4لیتری بنزین در دست داشته وارد خانه‌اش شده بود.

افشای این حقایق حكایت از حادثه‌ای تكان‌دهنده داشت و اینكه پدرخانواده عامل قتل همسر و 2پسرش است. برای همین تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از وی پرداختند.او سرانجام اقرار كرد كه با ریختن بنزین روی فرش خانه‌اش باعث آتش گرفتن و سوختن همسر و پسرانش شده است. وی مدعی شد كه از مدت‌ها پیش با همسرش اختلاف داشته و روز حادثه از طریق تماس تلفنی با یكی از آژانس‌های مسافربری حدود 4لیتر بنزین تهیه كرده بود.

به گفته متهم، ‌آن شب پدرزن و مادرزنش میهمان خانه او بودند كه مرد جوان بعد از درگیری، بنزین را روی فرش خانه ریخته بود تا دست به قتل خانواده و خودكشی بزند. وقتی بنزین را ریخت به‌علت روشن بودن بخاری، آتش به پا شد و شعله‌های آن به سرعت همه خانه را فراگرفت. در آن لحظه پدرزن و مادرزن متهم از ترس پا به فرار گذاشتند و از ساختمان خارج شدند.

زن جوان نیز به‌دنبال اقدام جنون‌آمیز همسرش به سرعت به داخل اتاق خواب رفت تا 2فرزندش را كه در خواب بودند نجات بدهد و از ساختمان خارج كند اما وقتی به اتاق رفت دیگر شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفته بود برای همین نتوانست از آنجا خارج شود. او و 2پسرش داخل اتاق خواب گیر افتادند و در میان شعله‌های آتش سوختند و جان باختند.متهم در حال حاضر تحت نظارت پلیس است تا پس از بهبودی به اداره آگاهی منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    1 0
    اختلاف طبقاتی ناشی از اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب افزایش خشونت،قتل و خودکشی و... در جامعه می گردد . از دکتر هاشمی خواهشمندم نسبت به توقف و یا اصلاح طرح تحول اقدام نمایند.