بر اساس گزارش های جدید، غول داروسازی پفایزر که بزرگترین شرکت داروسازی جهان محسوب می شود قصد دارد یک سوم از هشت هزار مشاغل فروش خود را حذف کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنگوی شرکت پفایزر در خصوص گزارش "وال استریت" مبنی بر اینکه این شرکت مستقر در نیویورک حدود دو هزار و 400 نماینده فروش خود را کاهش خواهد داد، هیچ اظهار نظری نکرد.
کاهش های اخیر در بخش فروش شرکت پفایزر، به دنبال حذف حدود دو هزار شغل فروش صورت خواهد گرفت که بر اساس یک دگرگونی عمده که از دو سال پیش آغاز شد و به کاهش حدود چهارده هزار و ششصد شغل منجر شده است، صورت خواهد گرفت.
"ری کرین" سخنگوی شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: ما دائما به دنبال راه هایی برای افزایش کارآمدی و بهره وری فعالیت هایمان هستیم.
با این حال "دیوید هوپل" یک کارشناس در این حوزه گفت: ما به تازگی در تمام شرکت های بزرگ داروسازی، کاهش نیروی فروش را شاهد بوده ایم.
این کاهش نیروی فروش شرکت های رقیب پفایزر شامل "گلاکسو اسمیت کلاین"، "مرک"، "شرینگ- پلاو " ، Wyethو "جانسون اند جانسون" را در بر می گیرد.
اخیرا، شرکت پفایزر که پر درآمدترین شرکت داروسازی جهان است، تایید کرد این شرکت 800 دانشمند و سایر نیروی تحقیقاتی خود را در سراسر جهان کاهش می دهد.
شرکت پفایزر اکتبر گذشته اعلام کرد: این شرکت بخش های جغرافیایی جدیدی را جایگزین بخش های قبلی می کند که محوریت آنها مراقبت های اولیه، مراقبت ویژه و فعالیت در بازارهای نوظهور است.
ماه پیش، پفایزر اعلام کرد کارهای تحقیقاتی خود را بر روی شش بیماری آلزایمر، سرطان، شیزوفرنی، درد، التهاب و دیابت کاهش می دهد و تحقیقات جدید در سایر زمینه ها از جمله تحقیقات بر روی قلب و عروق را کنار می گذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha