معاون رفاهی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدوین طرح سرشماری سبک زندگی با همکاری سازمان بهزیستی آغاز شده است؛ تا پایان اردیبهشت نهایی و برای تصویب به هیأت دولت ارسال می‌شود.

سلامت نیوز: معاون رفاهی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تدوین طرح سرشماری سبک زندگی با همکاری سازمان بهزیستی آغاز شده است؛ تا پایان اردیبهشت نهایی و برای تصویب به هیأت دولت ارسال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، احمد میدری در سی‌امین همایش انجمن مددکاران اجتماعی ایران که صبح امروز با عنوان « مددکار اجتماعی و مسئولیت اجتماعی» که در مجتمع دانشگاهی ولیعصر واحد تهران مرکز دانشگاه ‌آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی به شکل‌های مختلف قابلیت اجرایی دارد.

وی تصریح کرد: مسئولان در رده‌های مختلف و در سازمان‌ها باید این اجازه را بدهند که آنها را نقد کنند و حتی خودشان نیز خود را نقد کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دیدار اخیر جمعی از کارگران و مسئولان مرتبط با حوزه کارگری با مقام معظم رهبری بیان داشت: حضرت آقا در این دیدار اذعان داشتند مسئولان از حرف زدن پرهیز کنند و در واقع به وظایف خود عمل کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر مشغول تدوین طرح سرشماری سبک زندگی است و این طرح از بهمن آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت به اتمام و در نهایت برای تصویب به هیأت دولت ارسال شود.

وی گفت: در صورت اجرای طرح سرشماری سبک زندگی بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد برطرف خواهد شد.

میدری بیان داشت: نحوه اجرای طرح سرشماری سبک زندگی به این گونه است که افراد مدنظر با مراجعه به خانواده‌ها و پر کردن پرسشنامه‌هایی مشکلات و آسیب‌های آنها را شناسایی کرده و در نهایت این پرسشنامه‌ها را در اختیار افراد و سازمان بهزیستی قرار خواهند داد.

وی اظهار امیدواری کرد: منابع مالی طرح سرشماری سبک زندگی تأمین و این طرح در سال جاری اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha