معاون عملیات بخش خاور میانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: بیمارستان هلال احمر ایران در لبنان یک مجموعه ارزشمند برای فدراسیون جهانی است.

سلامت نیوز: معاون عملیات بخش خاور میانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: بیمارستان هلال احمر ایران در لبنان یک مجموعه ارزشمند برای فدراسیون جهانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، ازمت اولا، معاون عملیات بخش خاور میانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر هم در دیدار با دبیرکل هلال احمر ایران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران، جمعیتی فعال و شناخته شده در دنیا است گفت: برخلاف سایر مناطق، در منطقه منا کمک‌های فدراسیون نه بر پایه حوادث طبیعی بلکه بر مخاصمات و درگیری‌های مسلحانه استوار است.

وی با بیان اینکه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر استراتژی و تمرکز خود را در یمن بر کمک به هلال احمر این کشور قرار داده است، گفت: تاکنون کمک‌هایی به مردم این کشور از جمله کمک‌های اولیه امدادی، دپو کردن اقلام زیستی و … ارائه شده است و برنامه عملیاتی نیز برای کمک به مردم یمن در دست اجراست که از جمعیت‌های مختلف از جمله هلال احمر ایران نیز برای شرکت در این برنامه عملیاتی دعوت کرده‌ایم.

اولا اعلام کرد: نقشه‌ای از توانمندی‌های جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در دنیا در حال تهیه است تا براساس آن نحوه استفاده از توانمدی هر یک از جمعیت‌ها را در نقاط مختلف دنیا ارزیابی کنیم که در این زمینه هلال احمر ایران به عنوان نمونه یک بیمارستان در لبنان دارد که برای فدراسیون به عنوان یک توانمندی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha