جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 147040

سلامت نیوز: علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پایان هفته معلم با معلمان سال‌های تحصیل خود در مدرسه دیدار صمیمانه‌ای داشت که در این مراسم معلمان از شیطنت‌های وی در زمان تحصیل وی صحبت کردند.
در این جمع صمیمی، معلمان از خاطرات خود با وزیر گفتند. خاطراتی که برخی از آنها رنگ فراموشی گرفته‌اند و بعضی هم مقابل زور گذر زمان دوام آورده و هنوز تازه اند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ معلم‌های روز‌های دور وزیر که بعضی از آنها هنوز جوان و شاداب هستند همگی سکان دار آموزش و پرورش را دانش آموزی بسیار خوب می‌دانند و به گفته معلم جغرافیای او، اگر دانش آموز خوبی نبود که وزیر نمی شد!
معلم فیزیک وزیر آموزش و پرورش هم از شیطنت‌های او گفت: من در کلاس‌های شبانه هم درس می‌دادم. روزی به گفته خود ایشان (فانی) دست به یکی کردند و برق کلاس را قطع کردند تا کلاس‌های شبانه تشکیل نشود.
وزیر آموزش و پرورش هدف کار خود را اینگونه توضیح داد: این ماجرا مربوط به قبل از انقلاب است و بالاخره نوعی مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود و نه تعطیلی درس و مدرسه!
اما این تنها شیطنت وزیر آموزش و پرورش در طول تحصیل او نبوده است. فانی، وزیر و آموزش و پرورش گفت: زمان تحصیل ما تنبیه هم بود و من یک بار در دوره ابتدایی تنبیه شدم.
وی ادامه داد: مدرسه که تعطیل می‌شد، دانش آموزان باید به صف مسیری را می‌رفتند تا قوانین راهنمایی و نظم را یاد بگیرند. ما هم گاهی از صف خارج می‌شدیم و مبصر اسم ما را می نوشت. فردای آن روز که اسامی به معلم اعلام می‌شد باید دستمان را جلو می‌گرفتیم تا معلم تنبیه مان کند.
امیدواریم این جمع صمیمانه فقط برای یک شب نباشد و چون صفحه‌ای از یاد رفته در دفتر خاطرات خاک نخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha