با به کار افتادن زباله سوز بیمارستان بزرگ الزهراء رشت، دود و آلودگی تمامی منطقه و خیابان های همجوار را فرا می گیرد که همین امر نارضایتی مردم را در پی داشته است.

سلامت نیوز: با به کار افتادن زباله سوز بیمارستان بزرگ الزهراء رشت، دود و آلودگی تمامی منطقه و خیابان های همجوار را فرا می گیرد که همین امر نارضایتی مردم را در پی داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، زباله سوز بیمارستان الزهراء رشت که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، مدتی است برای مردم منطقه مشکلاتی را فراهم آورده به طوری که با به کار افتادن این دستگاه، تمامی خیابان نامجو و مناطق همجوار پر از دود و آلودگی اذیت کننده می شود.


این درحالیست که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستگاه های زباله سوز را استاندارد می داند و اعلام می کند که تاکنون شکایتی از این زباله سوزها به بیمارستان و یا دانشگاه علوم پزشکی نشده است.


دکتر آشوبی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در همین رابطه می گوید: زباله سوز قبلی بیمارستان مدتی است که خراب شده و علت ایجاد آلودگی هم همین خرابی است.


وی ادامه می دهد: با 14 شرکت در همین رابطه مکاتبه کردیم که دو تا از ان ها برای این کار اعلام آمادگی کرده اند و در تلاش برای رسیدن به نتیجه، با برگزاری جلسات متعدد هستیم.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مشکلی که با شرکت پشتیبان زباله سوز قبلی پیدا کرده اند می گوید و ابراز امیدواری می کند با تعمیر و یا تعویض دستگاه زباله سوز و ایجاد همکاری هر چه سریعتر با یک شرکت معتبر، مشکل دپو و سوزاندن زباله های دانشگاه علوم پزشکی رفع گردد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha