شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 147151

برای اینکه دست ها را از حالت زبر بودن در آورده و با استفاده از مواد طبیعی نرمی و لطافتشان را برگردانید٬ این چهار ماسک را به شما پیشنهاد می کنیم.

سلامت نیوز: برای اینکه دست ها را از حالت زبر بودن در آورده و با استفاده از مواد طبیعی نرمی و لطافتشان را برگردانید٬ این چهار ماسک را به شما پیشنهاد می کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آریا, برای اینکه دست ها را از حالت زبر بودن در آورده و با استفاده از مواد طبیعی نرمی و لطافتشان را برگردانید٬ این چهار ماسک را به شما پیشنهاد می کنیم:

  ماسک طبیعی برای نرمی و لطافت دستبزرگنمایی :  

برای اینکه دست ها را از حالت زبر بودن در آورده و با استفاده از مواد طبیعی نرمی و لطافتشان را برگردانید٬ این چهار ماسک را به شما پیشنهاد می کنیم:1- جهت نرم کردن پوست دست می توانید گلیسیرین و گلاب را مخلوط کنید و به دستانتان بمالید.

2- جهت نرم کردن و سفیدی دست مقداری عسل و آبِ لیموترش را مخلوط نموده و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی دست ها بمالید و سپس بشویید.

3- جهت نرم کردن دست های زبر و خشن دو عدد زرده تخم مرغ را با دو قاشق چای‌خوری روغن بادام شیرین به همراه 25 گرم گلاب و 26 قطره تنتورساده بنژوان مخلوط کرده و دست ها را آغشته نمایید و با یک دستکش نخی بپوشانید و پس از چند ساعت بشویید ( یک تا دو بار در ماه می توانید این کار را انجام دهید).

4- جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توانید از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha