شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 147153

ورود فاضلاب صنعتیِ سمی هشتگرد به منطقه مسکونی

سلامت نیوز:یک شهروند ساکن شهر هشتگرد طی نامه ای که به سلامت نیوز نوشته با بیان اینکه :«فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی هشتگرد با تمام آلاینده های مختلف به صورت تصفیه نشده پس از خروج از شهرک صنعتی در بلوار کارگر  وارد منطقه مسکونی میشود.» خاستار انجام اقداماتی عملی و سریع برای برطرف شدن این مشکل شد.

به گزارش سلامت نیوز متن کامل این نامه در زیر می آید:

با سلام

بنده از فرهنگیان ساکن در منطقه بعثت شهر هشتگرد میباشم. چندین سال است فاضلاب صنعتی شهرک صنعتی هشتگرد با تمام آلاینده های مختلف به صورت تصفیه نشده پس از خروج از شهرک صنعتی در بلوار کارگر  وارد منطقه مسکونی میشود. این مشکلات در تابستان ها و فصول گرم چندین برابر میگردد.

متاسفانه مراجعات ما به شورای شهر، فرمانداری و بخشداری تا کنون بی نتیجه مانده و علیرغم آگاهی کلیه دستگاههای تصمیم گیرنده،تا کنون هیچ اقدامی از سوی مدیران شهرک انجام نشده است.

مدیران شهرک نیز با ادعاهای واهی صرفا از محیط زیست زمان میخرند و روزانه مقادیر بسیار زیادی فاضلاب صنعتی سمی وارد منطقه مسکونی و پس از آن مزارع کشاورزی می شود و این اتفاقات در نزدیکی و زیر گوش پایتخت اتفاق می افتد.

 
چند ماه پیش در زمانی که ماهی ها در جنوب تهران به خاطر جریان فاضلاب دسته جمعی کشته شدند همه خبرگزاریها آن را پوشش دادند لیکن نمیدانیم چرا مردم مظلوم شهرمان در این زمینه تنها مانده اند.

از سوی دیگر محیط زیست استان در موارد بسیار ساده تر جلوی فعالیت کارخانه ها و صنعتگران را میگیرد اما حالا که یک شهر صنعتی عریض و طویل فاضلاب خود را وارد زندگی مردم میکند سکوت پیشه کرده است.

شما را به خدا به داد مردم زحمت کش منطقه برسید و در انعکاس این خبر به جامعه پیشگام باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علي ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    1 0
    با سلام كاملا درسته اين فاضلاب در حوالي ميدان سپاه هشتگرد و بعد از خروج از شهر هم به سمت مزارع كشاورزي و چاههاي آب ايقربلاغ هدايت ميشود كه در اين مناطق هم مشكلات شديد ايجاد كرده