شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 147202

نخستین کنگره بین المللی درد و دوازدهمین همایش علمی انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره )، تهران، برگزار خواهد شد.

سلامت نیوز:  نخستین کنگره بین المللی درد و دوازدهمین همایش علمی انجمن بررسی و مطالعه درد در ایران در روزهای 23 تا 25 اردیبهشت ماه در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره )، تهران، برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،دکتر سید علی امامی دبیر علمی این کنگره گفت: درمان درد متخص پزشک نیست بلکه گروههای مختلف در کنترل درد نقش دارند.
وی اضافه کرد :در این کنگره از متخصصان متخلف چون بیهوشی ،جراحی اعصاب،داخلی ،طب فیزکی،طب ورزشی،متخصص روانپزشکی ، فیزیوتراپی و سایر رشته هایی که در کنترل و کاهش درد نقش دارند دعوت به عمل آمده است.

امامی ادامه داد: در این کنگره قصد داریم آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با درمان درد است را معرفی و در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

وی گفت: در این کنگره بیش از 100 سخنران داخلی و 8 سخنران خارجی حضور خواهند داشت و میزگردهای علمی و کارگاههای عملی را در حوزه کاهش و درمان درد ارایه می کنند.

این متخصص بیهوشی و درد اظهار کرد: همزمان با برگزاری این کنگره سومین کارگاه دوروزه کاربرد سونوگرافی و بیهوشی موضعی و درمان درد در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

امامی یاد آور شد : هدف کلی از برگزاری این برنامه آموزش دادن همکاران مختلف در کاهش درد بیماران از قبیل بعد جراحی،بیماران سرطانی ، دردهای مزمن و غیره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha