یک دانشجوی دختر دانشگاه آزاد واحد پردیس شیراز روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در پارکینگ مجاور دانشگاه آزاد صدرا اقدام به خوسوزی کرد.

سلامت نیوز:  یک دانشجوی دختر دانشگاه آزاد واحد پردیس شیراز روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در پارکینگ مجاور دانشگاه آزاد صدرا اقدام به خوسوزی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح دانشجو دختر دانشگاه آزاد اسلامی شیراز (صدرا) در شیراز اقدام به خودسوزی کرد. این در حالی بود که پیش از آن در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های تلفن همراه خبر از قصد خودسوزی خود داده بود.

به گفته شاهدان عینی این دانشجوی دختر پس از تهیه نزدیک به دو لیتر سوخت قابل اشتعال در پارکینگ مجاور دانشگاه آزاد صدرا اقدام به خوسوزی کرده است. به محض اینکه اطرافیان متوجه این آتش سوزی می‌شوند سعی می‌کنند به وسیله چادر و هر چیز دردسترس آتش را خاموش کنند اما متاسفانه زمانی آتش خاموش می‌شود که درصد سوختگی بالا بوده و بعد ازانتقال این فرد به بیمارستان قطب الدین شیراز جان خود را از دست می‌دهد.

پیگیری‌ها از مسئولان مرتبط درباره علت این اقدام تاکنون به جایی نرسیده است.

برخی گشنیده‌ها حاکی از آن است یک رابطه عشقی و عاطفی نافرجام علت این کار بوده است و آخرین تماس تلفنی دانشجو با‌‌ همان فرد مورد نظربرقرار شده که در حال حاضر این فرد در بازداشت به سر می‌برد.

مسئولان دانشگاه نیز با این پاسخ که این خودسوزی در پارکینگ مجاور دانشگاه و خارج از حوزه مدیریت صورت گرفته از ارائه توضیحات تکمیلی اجتناب می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha