یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 147290

رییس سازمان غذا و دارو گفت: برنامه هایی که دولت برای بیماران در سال گذشته داشته، امسال نیز با جدیت ادامه خواهد یافت و علی رغم محدودیت های اعتباری، تلاش می کنیم که هیچگونه کاهش خدمتی به هیچ عنوان نداشته باشیم و این یکی از سیاست های این سازمان است.

سلامت نیوز:  رییس سازمان غذا و دارو گفت: برنامه هایی که دولت برای بیماران در سال گذشته داشته، امسال نیز با جدیت ادامه خواهد یافت و علی رغم محدودیت های اعتباری، تلاش می کنیم که هیچگونه کاهش خدمتی به هیچ عنوان نداشته باشیم و این یکی از سیاست های این سازمان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند افزود: در سال های اخیر سعی کرده ایم با آهنگ سازمان جهانی بهداشت جلو برویم.
وی گفت: هدف ما از سختگیری های دارویی، دسترسی مردم به داروهایی است که قیمت مناسبی داشته و کیفیت آنها تضمین شده باشد و این یکی از اهداف مهم ما است تا بتوانیم از کیفیت داروهای تولید داخل دفاع کنیم.
معاون وزیر بهداشت درمورد افتتاح کارخانه های جدید داروسازی افزود: این کارخانه ها با استاندارد روز ساخته می شوند و این حرکت خوبی است.


** بسیاری از داروهای معتبر بین المللی تولید داخل هستند
دیناروند ادامه داد: تقریبا تمامی شرکت هایی که منحصرا در زمینه واردات دارو فعالیت داشتند، اکنون در زمینه تولید دارو نیز سرمایه گذاری کرده اند.
دیناروند گفت: بسیاری از داروهای معتبر بین المللی تولید داخل هستند و نکته مثبتی که وجود دارد اعتماد مردم به داروی تولید داخل است زیرا برندهای معروف بین المللی در داخل کشور با امکانات داروسازی کشور تولید می شوند و این علامت موفقیت و دستاوردهای صنعت داروسازی کشور محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha