یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 147340

در حالی که صبح امروز تعداد قابل توجهی از دامداران شهرهای مختلف در اعتراض به قیمت شیر و واردات گوشت بوفالوی هندی مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند، رئیس اتحادیه دامداران تهران می‌گوید از برنامه تجمع آنها خبر نداشته است.

سلامت نیوز:در حالی که صبح امروز تعداد قابل توجهی از دامداران شهرهای مختلف در اعتراض به قیمت شیر و واردات گوشت بوفالوی هندی مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند، رئیس اتحادیه دامداران تهران می‌گوید از برنامه تجمع آنها خبر نداشته است.
 
به گزارش اقتصاد نیوز، صبح امروز تعداد قابل توجهی از دامداران شهرهای مختلف ایران، از جمله اصفهان، مقابل نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور تهران تجمع کرده و خواستار دیدار با محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور شدند.
 
این دامداران گفته‌اند که تا دیدار با نوبخت مقابل نهاد ریاست جمهوری حضور خواهند داشت و البته به آنها گفته شده که نوبخت تا قبل از ظهر به محل نهاد ریاست جمهوری خواهد رسید.
 
آن طور که یکی از تجمع‌کنندگان می‌گوید علت اعتراض آنها به دو موضوع ارزان‌ خریدن شیر از آنها -ارزان‌تر از هزینه‌ تمام شده برای تولید شیر- و واردات گوشت بوفالوی هندی است.
 
همچنین تعدادی از دامداران بنرهایی به دست داشتند که در آنها عکس بوفالوی هندی کشیده شده بود و بدین طریق از مسئولان خواسته‌اند تا مانع ورود این گوشت‌ها به کشور شوند.
 
در همین راستا، سعید سلطانی، رئیس اتحادیه دامداران تهران، با اظهار بی‌اطلاعی قبلی نسبت به تجمع این دامداران به اقتصادنیوز گفت: ما از قرار تجمع خبر نداشتیم و البته خودمان در حال پیگیری مطالبات دامداران هستیم.
 
او درباره موضوع گلایه‌های دامداران نسبت به قیمت شیر، بیان کرد: دولت پذیرفته است که به دامداران بدهکار است و باید مبلغ بدهی خود را پرداخت کند ولی می‌گوید که فعلا مشکل مالی دارد و از عهده پرداخت این بدهی برنمیاید ولی به محض اینکه مشکلات مالی دولت حل شد، بدهی دامداران را پرداخت می‌کند.
 
سلطانی تصریح کرد: به طور کلی ما در حال رایزنی هستیم و مشکلات دامداران را با معاونت دامداری وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرده‌ایم و تا گرفتن نتیجه نیز پیگیری‌‌های لازم را انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha