معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: طی مکاتبه با سازمان‌های بین‌المللی در رابطه با خشونت‌های منطقه و ممانعت از ارسال کمک به یمن به ویژه در شرایط سخت کنونی برای زنان و کودکان خواستار جلوگیری از این ممانعت‌ها و بمباران‌ها شده‌ایم.

سلامت نیوز: معاون زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: طی مکاتبه با سازمان‌های بین‌المللی در رابطه با خشونت‌های منطقه و ممانعت از ارسال کمک به یمن به ویژه در شرایط سخت کنونی برای زنان و کودکان خواستار جلوگیری از این ممانعت‌ها و بمباران‌ها شده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، شهیندخت مولاوردی در سومین آیین تجلیل از مددکاران اجتماعی جمعیت هلال احمر کشور، با اشاره به شعار امسال با عنوان مهربانی و انسانی آرام، اظهار داشت: مهربانی و آرام بودن دو صفتی است که به نظر می‌رسد نیاز مبرم جهان امروز است داوطلبان انسان‌های صلح‌دوست و نوع‌دوست هستند که امیدوارم روز به روز بر توان و قدرتشان افزوده شود.
وی افزود: زنان بالفطره امدادرسان هستند لذا به نظر می‌رسد استفاده از این ظرفیت عظیم می‌تواند در اهداف هلال احمر موثر بوده و به آموزش آنها کمک کند تا در بحران‌ها موثر باشند.
معاون زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در راستای برنامه‌های دولت برای پیگیری ائتلافی جهت جلوگیری از خشونت و افراطی‌گری، گفت: معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری طی مکاتبه با سازمان‌های بین‌المللی در رابطه با خشونت‌های منطقه و ممانعت از ارسال کمک به یمن به ویژه در شرایط سخت کنونی برای زنان و کودکان خواستار جلوگیری از این ممانعت‌ها و بمباران‌ها شده است.
وی خاطر نشان کرد: در وجهه شخصی و جایگاهی که قرار دارم  آمادگی خود را برای توانمندسازی زنان در سوانح و مقابله با بحران‌ها و حوادث مترقبه و غیرمترقبه اعلام می‌کنم. امیدوارم که حوادث مترقبه باشد و عواملی که صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند از میان برداشته شود.
گفتنی است در این مراسم از کتاب «نقش زنان داوطلب در بلایای طبیعی» و کارت عضویت باشگاه مددکاران اجتماعی با حضور معاون زنان و خانواده رئیس جمهور رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha