یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 147377

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت خدمات حوزه سلامت در سال جاری ارتقا می یابد.

سلامت نیوز:  نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت خدمات حوزه سلامت در سال جاری ارتقا می یابد.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه در سال جاری برنامه های متعددی برای افزایش خدمات حوزه سلامت در کشور پیش بینی شده است، افزود: اجرای این برنامه ها رضایتمندی مردم و گروه های هدف را بیش از پیش فراهم می کند.
وی اصلاح فیزیکی خانه های بهداشت و تجهیز آنها و مراکز بهداشت و توجه به نیروی انسانی این مراکز را از رویکردهای اصلی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در سال جاری اعلام کرد.
رستمیان با بیان اینکه در بازدیدهای انجام شده از شهرها و مناطق دور افتاده کشور اهتمام، همدلی و همزبانی وصف ناشدنی بین مردم و مسوولان برقرار است، تصریح کرد: این وضعیت نشان دهنده اهمیت حوزه سلامت و جدیت همگان برای رفع مشکلات این بخش است.
وی کمبود تخت های بستری مراکز بیمارستانی کشور را از چالش های مهم حوزه سلامت بیان کرد و گفت: تامین تخت های مورد نیاز بیمارستان های کشور به منابع هنگفتی نیاز دارد.
رستمیان باتاکید بر اینکه دولت و مجلس اهتمام جدی برای رفع معضلات حوزه سلامت دارند، ادامه داد: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی درحوزه سلامت انجام شد که هزینه های هنگفت پرداختی ازسوی مردم که به معضلی اساسی در سالهای گذشته تبدیل شده بود تا حدود زیادی کاهش یافت.
وی اظهار کرد: پوشش بیمه ای رایگان گروه های هدف از جمله اقدامات اساسی در طرح تحول سلامت بود که بهره مندی آنان را از خدمات حوزه سلامت امکان پذیر ساخت.
رستمیان همکاری مسوولان و متولیان امر را در رفع نواقص و ارایه خدمات با کیفیت حوزه سلامت بسیار اثرگذار عنوان کرد.
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه سلامت همچون سال گذشته امسال نیز 10 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha