حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سلامت نیوز:حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در تذکری کتبی به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در جلوگیری از عوامل فوت زنان به هنگام زایمان و بعد از آن را خواستار شدند.

این نمایندگان همچنین در تذکری به وزیر کشور خواستار جلوگیری از برخورد ناشایست ماموران سد معبر شهرداری های کل کشور با دست فروشان شدند.

ضرغام صادقی نماینده شیراز و نادرقاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز در تذکری به رییس جمهوری و وزیر بهداشت علت عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه های پرستاری را سوال کردند.این نمایندگان همچنین در تذکری به وزیر بهداشت خواستار توضیح درمورد علت اجرا نشدن بند سوم قانون ارتقا بهره وری کارکنان خدمات بالینی نظام سلامت شدند.

فریدونی نماینده مردم فیروزآباد در مجلس نیز در تذکری به رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش ، لزوم توجه اکید به مسایل معیشتی و منزلتی معلمان و استخدام در پیکره آموزش و پرورش را خواستار شد.بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری خواستار پرهیز از بیان سخنانی که حاشیه های مضر ایجاد می کند، شد.
سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در در تذکری به وزیر علوم تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه ها و پیگیری از بروز تخلفات برخی از آنان را خواستار شد.
مهرداد بذرپاش نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری بر لزوم رعایت عدالت در پرداختی به جامعه پرستاران زحمتکش و اجرای نظام تعرفه گذاری تاکید کرد.سلطانی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح درباره علت توهین روزنامه همشهری به قشر زحمتکش و فرهنگیان شد.همچنین محمدمهدی زاهدی و محمدرضا بذرپاش نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم علت عدم انتصاب تعدادی از روسای دانشگاه ها که بیش از 6 ماه است دارای سرپرست هستند را خواستار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رحمن ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    2 0
    تشکر از نمایندگانی که علیه بردگی مدرن وزارت پزشکان اقدام به عمل نموده وچپاول مزد زحمات کلیه کار کنان بهداشت ودرمان را توسط یک گروه 7در صدی حاکم بر این وزارت خانه را مورد نقد قرار دادند