«ماساژ در منزل»، «ماساژ توسط متخصص خارجی»، «انواع ماساژهای چینی، تایلندی، فیلیپینی و...»، «درمان تضمینی دردهای مفاصل با ماساژ» و... این‌ها بخشی از تبلیغاتی است که یا در حاشیه خیابان، برخی باشگاه‌های‌ ورزشی، استخرهای شنا، بعضی آرایشگاه‌ها و... دست به دست می‌شود یا در صفحات اینترنتی، نگاه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

سلامت نیوز:«ماساژ در منزل»، «ماساژ توسط متخصص خارجی»، «انواع ماساژهای چینی، تایلندی، فیلیپینی و...»، «درمان تضمینی دردهای مفاصل با ماساژ» و... این‌ها بخشی از تبلیغاتی است که یا در حاشیه خیابان، برخی باشگاه‌های‌ ورزشی، استخرهای شنا، بعضی آرایشگاه‌ها و... دست به دست می‌شود یا در صفحات اینترنتی، نگاه مخاطب را به خود جلب می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازروزنامه خراسان ،اگرچه زیر پوست همه این تبلیغات، اتفاقات وحشتناک و تخلفات وسیع رخ نمی‌دهد، اما شمار آگهی هایی که بشود، به آن‌ها اطمینان کرد، بسیار اندک است.حاشیه‌های‌ این حرفه برای مجریان و مشتریان آن پُرشمارند؛ از ماساژ فرد توسط جنس مخالف تا توصیه به ماساژ توسط منشی پزشک تغذیه! این گزارش حاصل سرک کشیدن‌های‌ ما به بعضی از مراکز ماساژدرمانی است:

قوزدرمانی در منزل

اولین آگهی یک کارت کوچک سه در چهار است که انواع ماساژ را در منزل تبلیغ کرده است. اسمی پای تبلیغ نوشته نشده است، اما مردی که پشت خط پاسخگوی تماس ماست با اعتماد به نفس کاذبی می‌گوید: هم ماساژ درمانی برای شما انجام می‌دهیم هم ریلکسی، بستگی دارد مشکلتان چه باشد؟

بهانه ماساژدرمانی را یک قوز عنوان می‌کنیم که به توصیه پزشک ارتوپد، ماساژ یکی از راه‌های‌ بهبود آن است، مرد جوان برایمان توضیح می‌دهد: درمان قوز مشکل است، باید بررسی کنم تا بگویم چند جلسه به ماساژ نیاز دارید، بعضی قوزها ممکن است به چندماه درمان نیاز داشته باشد، هر جلسه‌ای‌ هم که در منزل برایتان ماساژ انجام بدهیم، 30هزار تومان می‌شود.اوهمچنین در پاسخی غیرمنطقی و در کمال تعجب توضیح می‌دهد که با ماساژ برای جنس مخالف مشکلی ندارد و حتی بعضی از مشتریانش هم از خانم‌ها هستند.این ماساژور، زمان هر جلسه ماساژ را یک ساعت عنوان می‌کند.

ماساژور خانم به منازل نمی‌فرستیم، چون با مشکل مواجه می‌شوند

تبلیغ دوم را در اینترنت پیدا می‌کنیم. باز هم بی نام و نشان. مردی که گوشی را برمی دارد، می‌گوید: ماساژور خانم به منازل نمی‌فرستیم، چون در مواردی با مشکلاتی مواجه شده‌اند. با این حال او در پاسخی غیرمنطقی ادامه می‌دهد: اما همکاران مرد ما هم متخصص هستند و هم چشم پاک.او هر جلسه را 50هزار تومان قیمت می‌دهد و عنوان می‌کند: البته اگر 15جلسه در ماه ماساژ انجام دهید، با احتساب تخفیف ویژه، جلسه‌ای‌ 30هزار تومان از شما دریافت می‌کنیم.او ادعا می‌کند: همکاران ما انواع ماساژ درمانی را می‌دانند و شما از بابت تخصص آن‌ها نگران نباشید.

ماساژ می‌دهیم، اگر آقا مسن باشد!

سومین تبلیغ در یک آرایشگاه زنانه دست به دست می‌شود و به مرکز ماساژ «ف» اختصاص دارد. زنی آن سوی خط می‌گوید که همه ماساژورهای این مرکز زن هستند. وی مبلغ خدماتشان را بسیار کمتر از عرف بازار عنوان می‌کند و می‌گوید: قیمت‌ها را شکسته‌ایم و الان بابت هر جلسه 30هزار تومان می‌گیریم که بعد از سه جلسه یک جلسه رایگان هم خواهید داشت.

متاسفانه او نیز با یک توجیه غیرمنطقی می‌گوید: ماساژورهای ما فقط در مواردی که آقا مسن باشد، برای جنس مخالف ماساژ انجام می‌دهند.

لیپوماساژ توسط مجری خانم برای مراجعان آقا

چهارمین مرکز، مطب یکی از پزشکان متخصص تغذیه در یک منطقه خوش نشین است. در این مطب، لیپوماساژ انجام می‌شود. روند کار هم به این صورت است که پزشک پس از معاینه افرادی که به اضافه وزن دچارند و نوشتن نسخه برایشان، در یک کاغذ کوچک یادداشت، چند خطی برای منشی می‌نویسد و از شما می‌خواهد که این برگه را به منشی بدهید و او خدمات دستگاهی مرکز را برایتان توضیح دهد. در ادامه سراغ منشی می‌روید، او برگه را از شما تحویل می‌گیرد و توضیح می‌دهد که دو دستگاه ماساژ برای لاغری در این مرکز وجود دارد که بهای هر دوی آن‌ها 110هزار تومان خواهد بود.در این مطب دو خانم کار لیپوماساژ را انجام می‌دهند که البته مشخص نیست متخصص این کار هستند یا خیر، با این حال متاسفانه یکی از آن‌ها به ما می‌ گوید: «بخشی از مشتریان ما آقایانی هستند که به اضافه وزن دچارند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha