مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی نام برد.

سلامت نیوز: مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، از نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی نام برد.

به گزارش سلامت نیوز  ، مهندس حسین صفوی در آستانه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارویی ایران هلث، اظهارداشت: این نمایشگاه محلی برای عرضه محصولات و توانمندی های شرکت های داخلی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی است.
وی با اشاره به توسعه نمایشگاه ایران هلث در سال جاری، گفت: این رشد و توسعه نمایشگاه، بیشتر متوجه شرکت ها و تولید کنندگان داخلی است. بطوریکه امسال شاهد افزایش ۳۷ درصدی حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه ایران هلث هستیم.
صفوی همچنین از رشد ۱۱ درصدی شرکت ها و نمایندگان کمپانی های خارجی در نمایشگاه امسال ایران هلث خبر داد و افزود: در نمایشگاه امسال، حضور هیئت ژاپنی است که در راس ۳۰ شرکت تجهیزات پزشکی و دارویی، قرار است حضور داشته باشند و نشست های مشترکی با مدیران شرکت های ایرانی برگزار کنند.
مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، حضور هیئت ژاپنی در نمایشگاه ایران هلث را بازتاب فضای سیاسی حکم بر دنیا دانست و گفت: کمپانی های خارجی راغب هستند که برای مشارکت در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی، با ایران همکاری داشته باشند.
به گفته صفوی، حضور هیئت ژاپنی در راستای سفر سال گذشته وزیر بهداشت کشورمان به این کشور است که در آن سفر، تفاهمنامه همکاری میان وزارتخانه های بهداشت دو کشور منعقد شد.
وی با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه ایران هلث تاثیر مستقیم بر صادرات تجهیزات پزشکی و دارویی کشورمان دارد، افزود: کشورهای همسایه ایران به عنوان بهترین بازار تجهیزات پزشکی و دارویی کشور ما شناخته می شوند و در این بین، عراق، افغانستان، سوریه و کشورهای آسیای میانه، همواره متقاضی محصولات ایرانی هستند.
صفوی از رشد ۱۵ میلیون دلاری صادرات تجهیزات پزشکی ایران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: میزان صادرات کشور در این حوزه به ۳۰ میلیون دلار افزایش یافته است.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha