دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 147515

رئیس دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت و درمان گفت: تجهیز و گسترش مراکز دندانپزشکی تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان در سراسر کشور از برنامه‌های طرح تحول دهان و دندان است و امید داریم بتوانیم 500 تا 600 مرکز دندانپزشکی، به مراکز موجود اضافه کنیم.

سلامت نیوز: رئیس دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت و درمان گفت: تجهیز و گسترش مراکز دندانپزشکی تحت پوشش وزارت بهداشت و درمان در سراسر کشور از برنامه‌های طرح تحول دهان و دندان است و امید داریم بتوانیم 500 تا 600 مرکز دندانپزشکی، به مراکز موجود اضافه کنیم.

حمید محمدزاده رئس دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت و درمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش پایگاه‌های دندانشکی در کشور اظهار کرد: اولویت طرح تحول دهان و دندان، رسیدگی و محرومیت زدایی از مناطق محروم، مناطق مرزی، روستاها، حاشیه‌ شهرها  و شهرهای کمتر از 50 هزار نفر است.


وی با بیان اینکه از آغاز طرح تحول در حوزه دهان و دندان تنها حدود یک ماه می گذرد،‌گفت: مهمترین مسئله پیش روی تحول دهان و دندان،‌تامین تجهیزات و نیروی انسانی است که البته مشکلات در بخش نیروی انسانی بیشتر است.

نبود نیروی حد واسط در بخش دندانپزشکی مشکل جدی است که امیدواریم با توجه ویژه معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان به آموزش دستیاران دندانپزشکی، این سئله هم حل شود.


صمدزاده موضوع ماندگاری دندانپزشکان در مناطق محروم مرزی را مطرح کرد و گفت: شرط ماندگاری دندانپزشکان در مناطق محروم و مرزس، ایجاد شرایط زندگی مناسب و پرداخت های خوب است که امیدواریم در ادامه طرح تحول دهان و دندان، محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha