پایانی گفت: دانش آموزان پایه‌ی اول می‌توانند از ابتدای خرداد ماه به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

سلامت نیوز: پایانی گفت: دانش آموزان پایه‌ی اول می‌توانند از ابتدای خرداد ماه به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند.

رسول پاپایی معاون مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در خصوص تائیدیه سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول اظهار داشت: دانش آموزان پایه‌ی اول می‌توانند از ابتدای خرداد ماه با مراجعه به پایگاه‌های سنجش سلامت که از طریق آموزش و پرورش اطلاع رسانی خواهد شد، تائیدیه سنجش سلامت خود را دریافت کنند.
وی افزود: خانواده‌های دانش آموزان پایه‌ی اول می‌توانند فرزندان خود را به این پایگاه‌ها ببرند و پس از دریافت گواهی سنجش سلامت نسبت به ثبت نام نهایی فرزند خود اقدام کنند.
معاون مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اجباری بودن ارائه‌ی تائیدیه سنجش سلامت برای ثبت نام تصریح کرد: مدارس دولتی عادی به جز دریافت وجوه بیمه‌ دانش آموزی، استعلام مشخصات از ثبت احوال و کتاب درسی حق اخذ هیچ گونه مبلغ دیگری را ندارند.
پاپایی درباره مدارس خاص این گونه ادامه داد: مدارس شاهد، استثنایی، استعدادهای درخشان، ایثارگران و نمونه دولتی باید تابع ضوابط و آئین نامه‌های خود باشند، خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به مدارس نام برده از این ضوابط آگاه شوند و به ثبت نام نهایی اقدام کنند.
وی در پایان گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه‌ی اول از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود،ثبت نام سایر پایه‌های دوره‌های تحصیلی نیز پس از پایان امتحانات خرداد ماه تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha