سلامت نیوز:دانش‌آموز دوم از ناحیه شکم زخمی شده بود و به علت جراحات به بیمارستان زاهدان منتقل شد که هم‌اکنون تحت درمان قرار دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه تیراندازی به دو دانش‌آموز منطقه سراوان هنگام خروج از مدرسه گفت:‌ حال عمومی دو دانش‌آموز پس از بستری در بیمارستان مساعد است و علت این حادثه انتقام‌گیری شخصی بود.

علیرضا نخعی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص حادثه تیر اندازی به دو دانش‌آموز هنگام خروج از مدرسه در منطق سراوان اظهار داشت: یکی از دانش آموزان بر اثر  تیراندازی از ناحیه پا زخمی شد اما پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: دانش‌آموز دوم نیز از ناحیه شکم زخمی شده بود و به علت جراحات به بیمارستان زاهدان منتقل شد که هم‌اکنون تحت درمان قرار دارد.

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش استان سیستان‌و بلوچستان با بیان اینکه ضاربان این حادثه، دانش‌آموز نبوده‌اند گفت:‌ علت این حادثه انتقام شخصی بود و ضاربان این دو دانش آموز دبیرستانی سراوان شناسایی شده‌‌اند اما هنوز دستگیر نشده‌اند.

وی افزود:‌ برقراری امنیت برای دانش‌آموزان، معلمان و هر شخص دیگری در استان سیستان و بلوچستان نیاز به  فعالیت‌های فرهنگی دارد و در این استان هر ماه جلسات صلح و سازش برگزار می‌شود و نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت نیز در این زمینه بسیار فعالیت می‌کند.

نخعی عنوان کرد: در مدارس استان سیستان و بلوچستان برنامه ویژه‌ای برای ارتقای مهارت‌های زندگی و مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود تا  دانش‌آموزان طریقه کنترل خشم و برقراری ارتباط سالم را بیاموزند تا در هنگام خشم تصمیم گیری غلط نکرده و به اسلحه دست نبرند.
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha