سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

راز قتل عام آتشین که در آن پنج عضو خانواده‌ای کشته شده‌اند، در آخرین تماس مادر با پسرش فاش شد. در این جنایت هولناک، پسری با آتش‌افروزی خود، پدر، مادر، خواهر 19 و برادر 14 ساله‌اش را به قتل رساند.

سلامت نیوز: راز قتل عام آتشین که در آن پنج عضو خانواده‌ای کشته شده‌اند، در آخرین تماس مادر با پسرش فاش شد. در این جنایت هولناک، پسری با آتش‌افروزی خود، پدر، مادر، خواهر 19 و برادر 14 ساله‌اش را به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران در ادامه نوشت: ساعت 11:30 جمعه شب 24 بهمن ماه سال گذشته انفجار خانه‌ای در خیابان خاکبازان و کوچه حریفی حوالی شهدا فاجعه آفرید.

همسایه‌ها و امدادگران در نخستین گام پدر 50 ساله به نام «سلیمان» و پسر 30 ساله‌اش «اکبر»‌را از میان شعله‌های آتش بیرون کشیدند و آنان را به خاطر شدت سوختگی بلافاصله با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید مطهری تهران انتقال دادند. سپس با ورود آتش‌نشانان به قلب آتش در طبقه اول اجساد «بهشت» 47 ساله به همراه دختر 17 ساله‌اش به نام «زهرا» و پسر 10 ساله خانواده به نام «امیرحسین» را بیرون کشیدند.

با توجه به مرگ این مادر و فرزندان، بازپرس سعید احمدبیگی کشیک ویژه قتل پایتخت وارد عمل شد و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مأموریت داد تا برای رازگشایی از این آتش‌سوزی مرگبار وار عمل شود. در روز ابتدایی حادثه تصور بر این بود که آتش‌سوزی یک حادثه بوده است تا اینکه سلیمان و اکبر نیز بر اثر سوختگی شدید در بیمارستان تسلیم مرگ شدند و دیگر کسی نمانده بود تا جزئیات حادثه را فاش کند اما کارآگاهان در ادامه تحقیقات میدانی پی بردند که آتش‌سوزی خانه دو طبقه قدیمی عمدی بودند است و اکبر - پسر خانواده - که خود نیز قربانی این آتش‌سوزی شده با ریختن بنزین داخل خانه دست به چنین قتل عام خانوادگی زده است.

مصطفی پسر دیگر خانواده که در زمان حادثه در خانه حضور نداشته است تحت بازجویی گرفته شد و به بازپرس احمدبیگی گفت: شب حادثه برادرم اکبر مست بود و از آنجا که ما در طبقه بالای خانه پدرم زندگی می‌کنیم برای گرفتن خودرو نزد من آمد اما چون در حالت عادی نبود، خودرو را به او ندادم. او تهدید کرد که خانه را آتش خواهد زد اما من تهدیدش را جدی نگرفتم و از خانه بیرون رفتم. همزمان مادرم به من زنگ زد و گفت اکبر بنزین داخل خانه ریخته است و چون بخاری روشن بوده آنان در محاصره آتش قرار دارند.

بر اساس این گزارش، تحقیقات درباره اینکه چرا در روزهای نخست مشخص نشده بود که حادثه عمدی بوده است، ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha