مدیر داخلی مرکز تحقیقات آندو اسکولار اینترونشن اعلام کرد که پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین دارای 15 امتیاز بازآموزی جهت متخصصین قلب و عروق و 12 امتیاز باز آموزی جهت سایر رشته های مرتبط و پزشکان عمومی است.

سلامت نیوز:مدیر داخلی مرکز تحقیقات آندو اسکولار اینترونشن  اعلام کرد که پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین دارای 15 امتیاز بازآموزی جهت متخصصین قلب و عروق و 12 امتیاز باز آموزی جهت سایر رشته های مرتبط و پزشکان عمومی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از انجمن آترواسکلروز ایران، مژده مزیدی افزود: بار دیگر با یاری، لطف و عنایت خداوند متعال فرصتی دست داد تا درعرصه جامعه پزشکی قلب و عروق کشور مرکز تحقیقات آندواسکولار اینترونشن با همکاری انجمن آتروسکلروز ایران و دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی استان گیلان پنجمین همایش قلب و فناوریهای نوین را در تاریخ 22 لغایت 25 اردیبهشت ماه 94 در رشت _مجتمع زیبا کنار با حضور پزشکان برجسته داخلی و خارجی قلب و عروق در کشور برگزار نمائیم.
 وی با بیان اینکه این همایش با حضور قریب به 1000 نفر از متخصصین قلب و عروق، فوق تخصص قلب، فلوشیب اینترونشال ،بیهوشی قلب، جراحان قلب، فوق تخصص اکوکاردیوگرافی و متخصصین الکتروفیزیولوژی، رزیدنت ها و فلوشیپ های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب برگزار می شود گفت: این همایش دارای 15 امتیاز بازآموزی جهت متخصصین قلب و عروق و 12 امتیاز باز آموزی جهت سایر رشته های مرتبط و پزشکان عمومی است.
 مدیر داخلی مرکز تحقیقات آندو اسکولار اینترونشن  افزود:‌ پرستاران محترم در این همایش از 12 امتیاز باز آموزی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برخوردار خواهند شد.
 مزیدی با اشاره به اینکه محوریت این همایش بر تازه های دارویی و تکنولوژی‌های جدید دارویی در دنیا می باشد گفت که حضور شرکت های تجهیزات پزشکی و دارویی در بخش نمایشگاهی فرصتی را برای آشنایی پزشکان و پرستاران فراهم می آورد تا با آخرین دستاوردهای دارویی کشور بیشتر آشنا شوند..
 وی ادامه داد: در جلسه ای که قبل از برگزاری این همایش در شهرستان رشت ، معاونت توسعه و تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تاریخ 15/02/94 برگزار شد ، جناب آقای دکتر حیدر زاده معاونت تحقیقات و فناوری  و آقای دکتر خیرخواه ریاست دانشکده پزشکی و آقای دکتر امامی به نمایندگی از معاونت آموزشی دانشگاه ، تصمیم گرفته شد و تمهیداتی را در نظر گرفتند تا گروه رزیدنت های قلب و عروق دانشکده علوم پزشکی استان گیلان در این همایش ثبت نام شده و از حضور در جلسات علمی بهره مند شوند که در همین جا به خود لازم می دانم از تک  تک این بزرگواران که در امر برگزاری این همایش تلاش بی وقفه داشته اند تشکر نمایم.
 به گفته مدیر داخلی مرکز تحقیقات آندو اسکولار اینترونشن   در راستای برگزاری این همایش گروه اجرایی شامل 30 نفر از همکاران حوزه IT  ، الکترونیک ، کارشناسان ارشد و کارشناسان از بدو ورودپزشکان شرکت کننده ، اقامت در زیبا کنار ،برنامه علمی و تورهای فرهنگی _تفریحی  تا انتهای زمان بازگشت ما را همراهی می کنند.
مزیدی اعلام کرد : مراسم افتتاحیه همایش در رشت هتل کادوس راس ساعت 17:30 عصر با حضور اساتید ، متخصصین قلب و عروق و روسای بیمارستان های رشت و مقامات و مسئولین شهرستان رشت برگزار می گردد.    
 مدیر اجرایی همایش ابراز امیدواری کرد که با اجرایی همچین نشست ها و همایش ها بتوانیم به وظیفه خود در قبال جامعه پزشکی قلب و عروق کشور که همانا افزایش بار علمی است ، جامه  عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha