سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 147688

جمعی از کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به وضعیت حقوق و مزایای خود مقابل ساختمان این سازمان در پارک پردیسان تجمع کردند.

سلامت نیوز:جمعی از کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به وضعیت حقوق و مزایای خود مقابل ساختمان این سازمان در پارک پردیسان تجمع کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، این تجمع پیش از ظهر امروز در اعتراض به پرداخت نشدن 35 درصد افزوده شده به بخشی از کارمندان این سازمان انجام شد.

یکی از شرکت‌کنندگان در این تجمع درباره انگیزه اعتراض خود و همکارانش گفت: بخشنامه‌ای در دولت پیشین ابلاغ شده است که بر اساس آن قرار بود 35 درصد به حقوق پرسنل سازمان افزوده شود اما از آن زمان تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده است.

او اضافه کرد: این افزایش 35 درصدی برای همه پرسنل انجام نمی‌شود و بنا شده تنها بخش‌های تخصصی از جمله معاونت دریایی و معاونت آموزش از آن بهره‌ ببرند اما بخش‌های معاونت انسانی، روابط عمومی و کارکمندان سایر بخش‌ها آن را دریافت نمی‌کنند.

این کارمند معترض سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: بخشی از افزایش حقوق را در اختیار مدیران این مجموعه قرار داده‌اند که خود این موضوع باعث اعتراض پرسنل این سازمان شده است.

کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست در سال جاری تجمع دیگری را هم برگزار کرده بودند که در آن زمان معترضان به دفتر محمد مجابی، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس، این سازمان هدایت شده بودند اما عدم رضایت این کارکنان از جلسه با معاون معصومه ابتکار باعث شکل‌گیری تجمع امروز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نامی ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    3 1
    چرا نظرات شخصی برخی کم اطلاع را بدون تحقیق مینویسید؟ 35 درصد و مسایل حاشیه ای آن بخش کوچکی از مسائل حقوق و دستمزد پرسنل سازمان است. حقوق پرسنل سازمان، دهها و بلکه صدها درصد کمتر از سایر ارگانهای دولتی است.