سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

واژگون شدن یک دستگاه خودروی حامل مواد سوختی قاچاق و کشته شدن راننده آن، باعث ناآرامی و درگیری در شهر محمدان شهرستان ایرانشهر شد.

سلامت نیوز: واژگون شدن یک دستگاه خودروی حامل مواد سوختی قاچاق و کشته شدن راننده آن، باعث ناآرامی و درگیری در شهر محمدان شهرستان ایرانشهر شد.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: عصر یکشنبه 93.2.20 یک دستگاه خودرو حامل مواد سوختی قاچاق با سرعت غیر قابل کنترل در اطراف ایرانشهر در حرکت بوده که به سبب نگرانی از حضور مأموران انتظامی، کنترل خودرو از دست راننده خارج و واژگون شد.

در این حادثه خودروی موردنظر به دلیل حمل مواد سوختی دچار حریق و راننده آن نیز کشته شد.

در پی وقوع این حادثه شماری از مردم شهر محمدان واقع در چهار کیلومتری ایرانشهر به تصور اینکه مقصر حادثه یادشده نیروی انتظامی بوده با تحریک تعدادی خرابکار اقدام به بستن راه ایرانشهر - بمپور و آتش زدن دو دستگاه خودرو متعلق به شهرداری و یک خودرو نیروی انتظامی کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: با هوشیاری مأموران، مسئولان، شورای تأمین و بویژه همدلی و همراهی معتمدان و ریش‌سفیدان محلی، شلوغی‌های ایرانشهر کنترل و تردد به صورت عادی در منطقه در حال جریان است.

داوودی اضافه کرد: هماهنگی لازم با مقام قضائی بویژه دادستانی برای شناسایی عاملان این حادثه صورت گرفته و تیم‌های امنیتی و انتظامی در حال بررسی موضوع هستند و پس از تکمیل بررسی‌ها نتایج در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha