سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 147695

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران با بیان اینکه نیازمند بیمارستان بحران هستیم، گفت: باید سیستم امداد رسانی جامع و یکپارچه ایجاد کنیم.

سلامت نیوز:  رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران با بیان اینکه نیازمند بیمارستان بحران هستیم، گفت: باید سیستم امداد رسانی جامع و یکپارچه ایجاد کنیم. 

 یه گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، معصومه آباد در جریان یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن تشکر از حضور وزیر بهداشت و شهردار تهران در صحن شورا، با اشاره به نگاه ویژه هاشمی به بحث ریزگردها در خوزستان، اظهار داشت: پیام مردم خوزستان به دلیل حضور و همدلی وی در شرایط بحرانی را به حضور وی می‌رسانم. درست است گاهی نمی‌توان اقدامی انجام داد اما همدلی و همراهی همانند پیام مقام معظم رهبری است.


عضو شورای شهر با تأکید بر یاری گرفتن از تجربه‌های ایازی (معان فرهنگی و اجتماعی سابق شهردار تهران) در مدیریت شهری، تصریح کرد: با توجه به تعداد حوادثی که در شهر تهران اتفاق می افتد و این‌که شهروندان هنگام مواجه با حوادث نمی‌دانند با چه ارگانی (115، 125) تماس بگیرند نیازمند سیستم امداد‌رسانی جامع و یکپارچه هستیم تا فضای مدیریت یکپارچه مدیریت امداد ایجاد شود.


آباد با توجه به عدم زیر‌ساخت‌های لازم برای مدیریت بحران بیان کرد: با توجه به فرسودگی بیمارستان‌هایی که در شرایط بحران قرار است امداد‌رسانی کنند به بیمارستانی که مختص به شرایط بحران باشد نیازمندیم. برکت این جلسه را یک بیمارستان جامع بحران که بتواند در شرایط پیش‌بینی نشده و بحران امداد‌رسانی کند قلمداد کنیم. 
وی در پایان با اشاره به این‌که هاشمی با زیرمیزی‌گیرها مقابله کرد، گفت: تعرفه‌ها و اتفاقی که در رابطه با زایمان طبیعی افتاد بسیار مهم و جزو روش‌های مدیریتی شجاعانه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha