در یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان از اعزام دخترش به اسپانیا برای درمان‌های تخصصی چشم خبر داد و گفت: متاسفانه درگیر روند بورکراسی اداری وزارتخانه‌های کشور برای تامین هزینه‌های اعزام و عمل جراحی هستیم.

پاسکاری در دولت برای تامین هزینه درمان قربانی اسیدپاشی اصفهان

سلامت نیوز: در یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان از اعزام دخترش به اسپانیا برای درمان‌های تخصصی چشم خبر داد و گفت: متاسفانه درگیر روند بورکراسی اداری وزارتخانه‌های کشور برای تامین هزینه‌های اعزام و عمل جراحی هستیم.

ناصر جورکش، پدر سهیلا جورکش از قربانیان اسیدپاشی اصفهان در گفت‌وگو با آنا،‌ گفت: مقدمات کار اعزام سهیلا به اسپانیا فراهم شده و در تاریخ 30 می (9 خرداد ماه سال جاری) سهیلا به بیمارستان باراکه (بیمارستان تخصصی چشم) اسپانیا منتقل خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه هم اکنون درگیر بورکراسی اداری بین وزاتخانه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط هستیم به طوری که وزارتخانه اعلام کرده باید هزینه‌های سفر از سوی وزارت بهداشت پرداخت شود و از سویی دیگر وزارت بهداشت معتقد است این هزینه‌ها باید از سوی نهاد ریاست‌جمهوری تامین شود.

سهیلا جورکش دختر ۲۷ ساله‌ اصفهانی در روز 9 مهر‌ماه سال 93 در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان قربانی حادثه اسیدپاشی شد و در طول این مدت در بیمارستان‌های فارابی و مطهری تحت درمان قرار گرفت و مسئولان کشور از جمله دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت از وی ملاقات و چشم‌هایش را عمل کرد.

جورکش تاکید کرد: در طی ملاقات‌های وزیر بهداشت با سهیلا، وی از تقبل هزینه‌های درمانی توسط دولت خبر داد و گفت حتی اگر نیاز باشد، سهیلا برای ادامه روند درمان به خارج از کشور اعزام و هزینه‌های درمانی ویز نیز تامین خواهد شد زیرا آقای رئیس جمهوری ما را مامور پیگیری وضعیت قربانی اسیدپاشی کرده‌اند و این جزو وظیفه ماست که باید انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha