چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

رییس کلانتری 205صحن حرم مطهر از دستگیری سارقی که با تعارف آبمیوه مسموم از فردی سرقت کرده و بدن بیهوشش را در یکی از قبرهای بهشت زهرا (س) رها کرده بود، خبر داد.

سلامت نیوز: رییس کلانتری 205صحن حرم مطهر از دستگیری سارقی که با تعارف آبمیوه مسموم از فردی سرقت کرده و بدن بیهوشش را در یکی از قبرهای بهشت زهرا (س) رها کرده بود، خبر داد.

سرگرد ولی اله سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 12 ظهر روز بیستم اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 205 صحن حرم مطهر مشغول گشت زنی در موقعیت مترو حرم مطهر بودند که فردی با هویت مراد به آنان مراجعه کرده و اعلام کرد که از سوی فردی مورد سرقت قرار گرفته است.

وی با اشاره به اظهارات مالباخته گفت: شاکی به ماموران گفت که چند روز پیش با فردی به هویت عباس دوست شده و او سه عدد آبمیوه برایش خریده اما پس از خوردن آن بیهوش شده و حدود 72 ساعت بعد در حالی که درون یکی از قبرهای آماده بهشت زهرا (س) افتاده بود، به هوش آمده است.

رییس کلانتری 205صحن حرم مطهر با بیان اینکه مالباخته پس از به هوش آمدن متوجه شده که گوشی تلفن همراه و مبلغ 150 هزار تومان وجه نقد همراهش مورد سرقت قرار گرفته است، گفت: شاکی در ادامه به ماموران اعلام کرد که مجددا زورگیر مذکور را در محدوده مترو حرم مطهر رویت و شناسایی کرده است.

سعیدی با بیان اینکه متهم توسط عوامل کلانتری 205 صحن حرم مطهر دستگیر شد، گفت: این فرد برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد و در آنجا پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم و دستگیری همدستان دیگرش در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha