چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

بامداد امروز ،جرثقیلی ناگهانی از مسیر حرکت خودخارج شد ، 9 خودرو را تخریب کرد ، 8 نفر مجروح شدند.

سلامت نیوز: بامداد امروز ،جرثقیلی ناگهانی از مسیر حرکت خودخارج شد ، 9 خودرو را تخریب کرد ، 8 نفر مجروح شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا ، ساعت 1 و 24 دقیقه بامداد روز -23 اردیبهشت ماه 1394-جرثقیلی در خیابان دولت در شمال شهر تهران ، زمانی که پشت چراغ قرمز ایستاده بود به طور ناگهانی از کنترل راننده خارج شد .با 9 خودرو که آنها نیز پشت چراغ قرمز به انتظار سبز شدن و حرکت ایستاده بودند   برخورد کرد ، قدرت بدنه جرثقیل 9 خودرو گفته شده را  از یک سو خیابان به سوی دیگر کشاند و با برخورد با چرثقیل دیگری  که در حال کار بود متوقف شد .

لحظات ترس و حشتی که بر راننده جرثقیل و سرنشین ها 9 خودرو سواری دیگر  گذشت با این توقف پایان نیافت .

هشت سرنشین 9خودرو  دچار حادثه شده به دلیل خسارت زیادی وارد شده بود به بدنه خودروهایشان محبوس شده در اتاقک های فلزی گرفتار و  راه فرار نداشتند این درحالی بود که هر لحظه امکان انفجار خودروها وجود داشت .صدای کمک ،کمک خواستن ها تمامی نداشت .

دقایق پر استرس کش دار می گذشت تا اینکه صدای خودروهای امدادی از دور به گوش رسیدو کمی خیال های پر اضطراب را آرام تر کرد .

ماموران  آتش نشانی اولین گروه های امدادی بودند که به محل حادثه رسیدند .سه ایستگاه 89،97 و نجات 4 به محل حادثه اعزام شده بودند.

با کمک امدادگران حادثه دیدگان که بعضی وحشت زده بودند و بعضی از شدت جراحت از هوش رفته بودند از خودروها خارج شدند و  به مراکز درمانی انتقال یافتند. سه نفر از مصدومان سرپایی مداوا شده ، 5 نفر دیگر که دو زن و سه مرد بودند تحت مداوای تخصصی تر قرار دارند .

بر پایه این گزارش ، جرثقیلی که عامل این حادثه بود نیز توسط جرثقیل دیگری از محل حادثه دور می شود.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر گفت : بررسی در مورد علت اصلی این حادثه که تلفات جانی به همراه نداشت ادامه خواهد داشت.
آتش نشانی استرس خودرو دولت شهر تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha