چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 147798

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا دمای تهران به ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد گفت: روز پنج شنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود.

سلامت نیوز: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا دمای تهران به ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد گفت: روز پنج شنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود. 

احد وظیفه در گفتگو با مهر، افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امشب در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و شمال شرق کشور، افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برفق پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا نیز در برخی مناطق نوار شمالی کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته وی، روز پنج شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید در شمال غرب و غرب، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: همچنین در این روز با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و تشکیل پدیده گرد و خاک، در برخی نقاط استان های واقع در جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو درجه افزایش نسبت به امروز به ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha