چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 147802

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ، بر یکپارچه سازی حوزه تجهیزات پزشکی در کشور تاکید کرد و افزود: توزیع این قبیل تجهیزات باید از حالت بنکداری و فروشگاهی خارج شود.

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ، بر یکپارچه سازی حوزه تجهیزات پزشکی در کشور تاکید کرد و افزود: توزیع این قبیل تجهیزات باید از حالت بنکداری و فروشگاهی خارج شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر رسول دیناروند صبح چهارشنبه در همایش معاونین غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در ساری برگزار شد، گفت: به رغم شرایط ویژه كشور باید تامین و تدارک دارو به نحو احسن ادامه یابد.

وی افزود: تجویز و مصرف منطقی دارو باید به مثابه شیوه زندگی مدیریت شود.

رئیس سازمان غذا و دارو بر ضرورت تقویت افزایش حضور داروسازان در بیمارستان ها، افزود: پیرو ابلاغ سیاست های رهبری در حوزه سلامت، حمایت از تولید داخل و مبارزه با هزینه های القایی و ارتقای کیفیت داروهای ایرانی ادامه خواهد یافت.

دیناروند با تاکید بر یکپارچه سازی حوزه تجهیزات پزشکی کشود، گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی بر کنترل قیمت ها عملکرد بسیار خوبی داشته ایم.

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه بحث ملزومات و تجهیزات پزشکی از دارو هم اهمیت بیشتری دارد، افزود: توزیع این قبیل تجهیزات باید از حالت بنکداری و فروشگاهی خارج شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha