چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 147814

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اخبار مربوط به پخش ویروس ایدز شایعه است، گفت: پخش ویروس ایدز توسط عده ای که به بهانه چک کردن قند قون به درب منازل مراجعه می‌کنند و کارت علوم پزشکی دارند، کذب است.

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اخبار مربوط به پخش ویروس ایدز شایعه است، گفت: پخش ویروس ایدز توسط عده ای که به بهانه چک کردن قند قون به درب منازل مراجعه می‌کنند و کارت علوم پزشکی دارند، کذب است. 

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، در پی انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر " پخش ویروس ایدز توسط عده ای که به بهانه چک کردن قند قون به درب منازل مراجعه نموده و کارت علوم پزشکی دارند"، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت این خبر را تکذیب کرد و اظهار داشت: وزارت بهداشت همواره برای اجرای طرح‌های کشوری که نیاز به اخذ نمونه از مردم در هنگام مراجعه به درب منازل آنها دارد حتماً قبل و حین اجرای طرح، از طریق رسانه‌های عمومی، اطلاع رسانی می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تأکید کرد: هموطنان توجه داشته باشند که همیشه معتبرترین منبع دریافت اطلاعات در زمینه سلامت مردم و مسائل مرتبط به آن، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
گویا در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک تداوم انتشار این اخبار در جامعه، به جز تشویش اذهان عمومی نتیجه ای در بر نخواهد داشت و انتظار می‌رود مردم فهیم نیز به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha