پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

مجتبی چنگایی کشتیگیر جوان لرستانی چند روز پیش در حین تمرین کشتی فوت کرد و پدرش هنوز مرگ فرزند جوانش که میگوید با زحمت بزرگش کرده را باور نمیکند.

سلامت نیوز: مجتبی چنگایی کشتیگیر جوان لرستانی چند روز پیش در حین تمرین کشتی فوت کرد و پدرش هنوز مرگ فرزند جوانش که میگوید با زحمت بزرگش کرده را باور نمیکند.

کرمالله چنگایی در گفتوگو با ایسنا، درباره مرگ فرزندش اظهار کرد: خیلی سخت است فرزندت صحیح و سالم برای ورزش به بیرون از خانه برود و خبر مرگش را بشنوی و جنازهاش را بیاورند.

وی ادامه داد: مجتبی متولد 1373 و تازه خدمت مقدس سربازی را تمام کرده بود و در مغازه عمهاش با روزی 15 هزار تومان دستمزد، کار میکرد و علاقهی خاصی به ورزش داشت که هنوز مرگش را باور نکردهام.

چنگایی با اشاره به اینکه پسر مرحومش بیمه ورزشی نبوده، افزود: نمیدانم چرا مسئولان ورزشی اجازه میدهند ورزشکاری که بیمه ندارد، در باشگاه به تمرین بپردازد. مجتبی بچهی سالمی بود (اشک اجازه نداد صحبتش را تمام کند).

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه پزشکی مثل کپسول اکسیژن در باشگاه نبوده، تصریح کرد: بعد از این حادثه که برای پسرم پیش آمده، به او تنفس مصنوعی دادهاند که اگر کپسول اکسیژن موجود بود شاید پسرم برمیگشت. چرا باشگاههای ما نباید امکانات اولیه را داشته باشند؟ سالن انوشیروان رضایی خیلی قدیمی است و امکانات لازم را ندارد.

چنگایی با بیان اینکه حرفهای ضد و نقیض زیادی در مورد ماجرا شنیدهایم، ادامه داد: هنوز نمیدانیم پسرم با چه کسی در حال تمرین بوده، نمیدانیم در سانس چه مربیای این اتفاق رخ داده و شنیدهایم که مربی باشگاه در آن زمان سر تمرین حاضر نبوده است.

او با اشاره به اینکه پزشکها اعلام کردهاند مرگ مجتبی بر اثر ایست قلبی بوده، یادآور شد: جسد پسرم کالبدشکافی شده که هنوز جزییات آن اعلام نشده است.

این پدر داغدیده تأکید کرد: پسر جوانم که به همین راحتی فوت شد اما امیدوارم کمکهای اولیه در باشگاهها موجود باشد و مسئولان اجازه ندهند هیچ ورزشکاری بدون کارت بیمه ورزشی به تمرین بپردازد تا اگر اتفاقی رخ داد خانوادهاش پولی برای درمان یا دفن و کفن داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha